התחברות הרשמה

היי יש לי שאלה לגבי זוגיות התייעצות, ממש אשמח ש תכנסו ותענו לי תודה.

יש לי חבר שנה וחצי בערך, לאחרונה מרגישה שאני מושכת אותו בכוח להמשיך איתי. כבר כמה פעמים אחרי שרבים הוא אומר מילים כמו " שחררי אותי עזבי אותי בשקט חא רוצה בקשר בזה יותר אהבה חרא של סבל ויאוש נמאס לי ממך עזבי אותי " וזה מאוד כואב לי בלב . ואני כל הזמן ממשיכה לרדוף אחריו. ואחרי כמה ימים שוב מתהפך לו הראש ואוהב אותי מנשק מחבק וכו. כבר נמאס לי . מה הייתם עושות? עוזבות וזהו ): ? אני מפחדת להשאר לבד.
7 באוקטובר 2022, 15:41
נושאים לשיחהדעות גולשים    
2 תשובות
תיפרדי ממנו
ר
רועה בלגי
אהבה אמורה להיות הדדית
חבל שכך, לא מגיע לך יחס כזה
עדיף להפרד
את לא מאושרת הרי
~
~girl~
באותו הנושא:
שאלה לגבי זוגיות ואהבה, אשמח שתעזרו(:
אשמח שתכנסו שאלה לגבי זוגיות אני ממש שבורה וגמורה נפשי):
אני חייבת התייעצות לגבי זוגיות..
היי, יש לי התייעצות- לגבי זוגיות): אשמח שתכנסו אני די שבורה
היי אשמח שתכנסו תודה רבה שאלה לגבי זוגיות .
התייעצות לגבי זוגיות אשמח שמי שיכול שיכנס ויענה בכנות תודה.
היי שאלה לגבי פרידה זוגיות אשמח שמי שמבין יכנס אמי ממש צריכה התייעצות
יש לי שאלה קצת אישית לגבי זוגיות תודה אשמח שתענו
היי אשמח שתכנסו בנות שאלה לגבי זוגיות
התייעצות לגבי זוגיות ...
אני חיבת התייעצות לגבי זוגיות חייבת עזרה תודה אשמח שתכנסו