היי יש לי שאלה לגבי זוגיות התייעצות, ממש אשמח ש תכנסו ותענו לי תודה.
יש לי חבר שנה וחצי בערך, לאחרונה מרגישה שאני מושכת אותו בכוח להמשיך איתי. כבר כמה פעמים אחרי שרבים הוא אומר מילים כמו " שחררי אותי עזבי אותי בשקט חא רוצה בקשר בזה יותר אהבה חרא של סבל ויאוש נמאס לי ממך עזבי אותי " וזה מאוד כואב לי בלב . ואני כל הזמן ממשיכה לרדוף אחריו. ואחרי כמה ימים שוב מתהפך לו הראש ואוהב אותי מנשק מחבק וכו. כבר נמאס לי . מה הייתם עושות? עוזבות וזהו ): ? אני מפחדת להשאר לבד.