7 תשובות
רובולקס הוא המשחק הכי טוב שיצא בשלוש שנים האחרונות.
שנו את דעתי
^^רובלוקס יצא ב2006 לא?
אבל כן וולוראנט זה נחמד
bruh לvalorant יש rng בזמן שאתה רואה אין לך pattern לאיך שהרובים יורים זה פשוט רנדומלי
שואל השאלה:
אחי אתה משחק רובלוקס איך אתה יכול להביע דעה
מילים גדולות יחסית לבן אדם קטן
רובלוקס יצא בשנות ה90 80 בערך
אין על אפקס
אנונימית