7 תשובות
רובולקס הוא המשחק הכי טוב שיצא בשלוש שנים האחרונות.
שנו את דעתי
שנו את דעתי
^^רובלוקס יצא ב2006 לא?
אבל כן וולוראנט זה נחמד
אבל כן וולוראנט זה נחמד
bruh לvalorant יש rng בזמן שאתה רואה אין לך pattern לאיך שהרובים יורים זה פשוט רנדומלי
שואל השאלה:
אחי אתה משחק רובלוקס איך אתה יכול להביע דעה
אחי אתה משחק רובלוקס איך אתה יכול להביע דעה
מילים גדולות יחסית לבן אדם קטן
רובלוקס יצא בשנות ה90 80 בערך
אין על אפקס
אנונימית
באותו הנושא: