26 תשובות
תזכרי שאם לא תספרי עכשיו אז זה יוכל להיות יותר גרוע.
וגם שתספרי תקבלי יותר הקלה וזה גם ההורים שלך
אנונימית
אם את באמת לא מרגישה מוכנה, תחכי לזה, זה יגיע. אם את רוצה את יכולה להתחיל לספר למישהו קרוב יותר, או אולי אפילו מישהו מטיפס (היי) בהצלחה;)❤
שואל השאלה:
אבל היום מגיד אמא שלי שאלה אותי אם קורה משהו אני פשוט לא יכולה להגיד שכן
אני יודעת שאני רק מחמירה את המצב אבל אני לא מסוגלת לספר (כבר שנתיים)
אנונימית
תבקשי לשבת איתה יום אחד לבד רק שניכם ואיכשהו המצב יזרום ותספרי לה על זה את לא חושבת להגיד במילה אחת אמא יש לי חרדה
תספרי לה איזה סיטואציה וככה יזרום
אנונימית
אוי... שנתיים... תראי, בסופו של דבר את תרגישי הקלה *ענקית* שתספרי את זה. אני מכירה הרבה אנשים שסיפרו דברים שהכבידו להם על הלב וסיפרו את זה, וזאת הקלה ענקית. פשוט תעשי את זה, תגידי לעצמך זהו, עכשיו אני עושה את זה ותגידי את זה מהר לפני שתיתחרטי
שואל השאלה:
ניסיתי כל כך הרבה לפעמים פשוט לגמור עם זה אבל אני לא מסוגלת זה מפחיד אותי כלכך
אני גם עוברת עוד דברים חוץ מהחרדה שאני לא מרגישה בנוח לספר להורים שלי
אנונימית
אני יודעת שזה קשה, אבל פשוט אל תחשבי על זה. יש רגעים לפעמים לבד בערב שאתם בסלון ביחד או משהו? אז פשוט אל תחשבי על זה, תצעקי בלי מחשבה "צריך לדבר!" וזה כבר ידחוף אותך. אני מאמינה בך שתצליחי! אם את רוצה לדבר עם מישהו, היי קוראים לי שם בדוי
שואל השאלה:
^^אמאלה את בת 11?? את ממש בוגרת לגילך
אנונימית
אוי דיי אני מסמיקה
סתם:)
שואל השאלה:
עכשיו בלי קשר לשאלה קראת שומרת הערים האבודות?
עזבי אני פשוט אוהבת לבדוק אם אנשים קוראים ספרים שאני אוהבת
אנונימית
לא אבל שמעתי על זה. אני כאת חנונית של ספרים
שואל השאלה:
^לול אני כמוךך
אנונימית
קראת פרסי ג'קסון?
שואל השאלה:
^מזמן, אני עכשיו קוראת שוב את הראשון אבל התחלתי עוד 20 ספרים באמצע אז אני בקושי קוראת עמוד בשבוע:)
אנונימית
חחח יש לי חברה שהיא גם חנונית פרסי ג'קסון, הארי פוטר, מארוול, והיא התחילה מלחמת הכוכבים קיצר היא קוראת איזה 200 סדרות במקביל ועדיין קוראת מהר אני לא מבינה אותה
שואל השאלה:
בינתים ספרים שהתחלתי ולא גמרתי ועדיין מחכים לי-
הנסיך האכזר
בית ספר לטוב ולרע 6
תיכון לילה 6
המדריך לרצח לילדות טובות
אחד מאיתנו הבא בתור
פרסי גקסון
אשמת הכוכבים
בנוי לקשר
הארי פוטר 4
מלכה אדומה

יש עוד המון אני פשוט לא מתכוונת לכתוב את כולם..
אנונימית
או-הא לאט לאט עם זה
שואל השאלה:
וכמובן עוד איזה 20 בוואטפד
אנונימית
חחח
איך לילדה כל כך חמודה כמוך יש בעיות חברתיות...
שואל השאלה:
שאלה טובה:)
תודה על המחמאה❤
אנונימית
שמחה לעזור❤
שואל השאלה:
❤❤
אנונימית
או לכתוב להם מכתב, או לבקש ללכת לשיחות עם מטפל/ת והיא תשתף אותם. או לבקש מבן משפחה שקל לך יותר לשתף אותו, שיספר להם על קשייך.
אנונימי
להורים יש הרבה ניסיון בחיים הם יתנו לך עצות לא כמה ילדים בסטיפס הם יהיו הגב שלך יעזרו לך להתמודד עם זה ואת תרגישי הרבה יותר בטוחה ופתוחה איתם תספרי להם מבטיחה לך שזה יעשה לך רק טוב
תדברי איתם ותגידי להם לקחת אותך לאבחון דבר ראשון ומשם תתחילי טיפול עם פסיכולוג שיעזור לך להתמודד עם זה
אם זה עוזר לך, את יכולה לעשות את זה בכתב או בהודעה.