8 תשובות
כן בטח
ברור. אהבה זה דבר שנשאר במוח. תמיד אפשר להגיע למצב של חשיבה על זה.
והרבה פעמים קשה לשכוח.
והרבה פעמים קשה לשכוח.
כו
כן הגיוני
הכל עובר חביבי
לא, כנראה אתה הזוי
כן
באותו הנושא: