7 תשובות
שעתיים לא אבל זה כן הגיוני
בת כמה היא?
זאת לא באמת סיבה לבכות אבל עם היא צעירה זה הגיוני
זאת לא באמת סיבה לבכות אבל עם היא צעירה זה הגיוני
שואל השאלה:
14 מה צעירה מה
14 מה צעירה מה
איזה עוגיות ?
חד משמעית כן
אני הייתי בוכה שבוע
אני הייתי בוכה שבוע
לא אבל זה לא סבבה מצידך
וואי לא
באותו הנושא: