6 תשובות
שואל השאלה:
הבנתיי
הבנתיי
הם צריכים לדעת את הסיסמה
שפשוט לכולם יהיה את השם משתמש וסיסמה של העמוד
יענו אחד מכם צריך ליצור חשבון ואז לרשום את השם משתמש והסיסמה לכיתה ואז כל הכיתה צריכה להתחבר לעמוד
שואל השאלה:
איך מתחברים ?
איך מתחברים ?
כולם צריכים להתחבר לעמוד
באותו הנושא: