5 תשובות
שואל השאלה:
14
14
אנונימית
את יכולה להרגיש מזה דווקא טוב, שאת נהדרת.
וההורים שלך סומכים עליך. (:
וההורים שלך סומכים עליך. (:
אולי תנסי לא לשים לב לזה ותשתדלי להנות.. בחג
בת כמה את אם אפשר לשאול..
זה האמת קורה הרבה במשפחות
או שהקטן לוקח אל הצומי ומוותרים לו לכל דבר והוא לא עושה כלום..
או שהגדול/בעייתי עושה בעיות ואז כל הוויתורים והצומי הולכים אליו
כל משפחה והקטע שלה ..תנסי לדבר עם ההורים על זה למרות שבדוק זה לא יעזור
דבר איתי בפרטי אם בא לך לפרוק
או שהקטן לוקח אל הצומי ומוותרים לו לכל דבר והוא לא עושה כלום..
או שהגדול/בעייתי עושה בעיות ואז כל הוויתורים והצומי הולכים אליו
כל משפחה והקטע שלה ..תנסי לדבר עם ההורים על זה למרות שבדוק זה לא יעזור
דבר איתי בפרטי אם בא לך לפרוק
באותו הנושא: