13 תשובות
אמריקאים הרבה יותר מתאימים לזה כאילו
בכל מקום יהיה קשה להסתדר עם חרדה חברתית
שואל השאלה:
כן אבל בישראל יהיה לי קשה יותר להסתדר מאשר במדינות באירופה לא?
כן אבל בישראל יהיה לי קשה יותר להסתדר מאשר במדינות באירופה לא?
אנונימית
שואל השאלה:
או יפן או דרום קוריאה
או יפן או דרום קוריאה
אנונימית
לא בהכרח
החברה בארץ מאוד חמה
ביפן אף אחד לא מתייחס אחד לשני
החברה בארץ מאוד חמה
ביפן אף אחד לא מתייחס אחד לשני
רוב האנשים עם חרדה חברתית הם אנשים רגישים
אנונימית
הכל בחירה שלך .
זאת לא שאלה שיכולים לענות לך עליה.
וברגע שאת עונה לעצמך עליה את בוחרת להשאיר את עצמך בחרדה במקום לנסות לצאת ממנה
זאת לא שאלה שיכולים לענות לך עליה.
וברגע שאת עונה לעצמך עליה את בוחרת להשאיר את עצמך בחרדה במקום לנסות לצאת ממנה
אנונימית
ומדברת אחת עם חרדה חברתית קשה
אבל אני בוחרת לא להגדיר את עצמי ככה ולנסות להתמודד. לא תמיד זה הולך אבל אני מנסה
אבל אני בוחרת לא להגדיר את עצמי ככה ולנסות להתמודד. לא תמיד זה הולך אבל אני מנסה
אנונימית
כן
לא כי את מכירה יותר טוב את ישראל אם תשני יהיה לך קשה
תודה ששיתפת אוהבים אותך ❤
ולא
את תתגברי כמו שאני התגברתי כשהייתי לי חרדה
את תתגברי כמו שאני התגברתי כשהייתי לי חרדה
הייתה*