10 תשובות
לא
היא בבית מה אתה רוצה
לא אחי אתה חייב להתאפס על עצמך
כן, זה בהחלט לא נעים
גם אח שלי אמר לי ואני מכבדת אותו ואותי
היא יכולה להתחשב והיא יכולה גם שלא, תצטרך לקבל את ההחלטה שלה, אבל לא תפסיד כלום מלבקש
לא
לא, מה קרה עושה לך את זה החזה של אחותך? תתבגר היא בבית שלה והיא תלבש מה שנוח לה ואם לא טוב לך בעיה שלך תתמודד.
אנונימית
לא,היא בבית למה שהיא תשים חזיה אם היא לא רוצה
כן
.No
תכלס כן