6 תשובות
מפחדות לא להיות הבנות היחידות בלב שלו
אנחנו לא רוצות,אלה מעדיפות
כדי שהוא לא יסיט את המבט שלו לאיפה שלא צריך
למה זה מועיל בחיים ידידות/אקסיות?
כמו שאני מבקשת ככה דרשני.
כמו שאני מבקשת ככה דרשני.
לדעתי זה טיפשי
למה שלבעלי/הבני זוג העתידיים שלי לא יהיו חיי חברה?
בדיוק כמו שאני ארצה להשאיר את החברים שלי ושיהיו לי חברים (כן כן גם בנים איזה הלם) ככה לבן זוג שלי
זה עניין של לסמוך אחד על השני
למה שלבעלי/הבני זוג העתידיים שלי לא יהיו חיי חברה?
בדיוק כמו שאני ארצה להשאיר את החברים שלי ושיהיו לי חברים (כן כן גם בנים איזה הלם) ככה לבן זוג שלי
זה עניין של לסמוך אחד על השני
כי לרוב יש משיכה גם אם היא ממש קטנה לכל אחד שהוא מהמין שהוא נמשך אליו ואני נגיד הייתי מעדיפה שלא יהיה לו קשר למלא בנות שלא יפתח רגש או משהו
באותו הנושא: