6 תשובות
אם הוא נהיה נורמלי ומצטער
אנונימי
הוא עשה לי גרוע יותר ולא סלחתי, אין שום סיבה לסלוח על דברים כאלה.
לא, אף פעם לא. היה לי רק כבוד מינימלי בין אב לבן, אבל מלא בכעס.
עשו לי יותר נורא מזה ולא
שואל השאלה:
מה זה יותר נורא? כל מי שכתב
אנונימי
שואל השאלה:
?
אנונימי