9 תשובות
אני חושבת שאת צודקת..ואם מפריע לך הוא אמור להקשיב לך..מילא סתם תמונות אבל אין צורך שיעקוב אחרי מישהי שמראה את הגוף שלה בזמן שהוא בזוגיות
לדעתי הוא צודק, אבל הוא גם יכול להיות מתחשב ופשוט להוריד עוקב זה כולה עוקב
הביטחון שלך בעצמך אמור להיות גבוה יותר מהחשד שהוא יבגוד
תיפרדי חד משמעית. אז למה אתה עוקב אחריה
שואל השאלה:
חשוב להדגיש שאני סומכת עליו! אבל אני לא חושבת שאמור לעקוב אחריה
אנונימית
לדעתי אם הם ידידים ממקודם אז אין שום בעיה בזה. הוא לא שולט במה שהיא מעלה זה לא שהוא התחיל לעקוב אחריה בגלל שהיא מעלה תמונות כאלה.
שואל השאלה:
הם ידידים ווירטואליים. הם לא נפגשו במציאות. זה משנה אתה לא חושב?
אנונימית
שואל השאלה:
גוליטה. למה את חושבת שהוא צודק?
אנונימית
אני אישה
ולדעתי זה לא משנה
אני יכולה להבין שזה מפריע לך
אבל הם ידידים , וירטואלי או לא
בימינו להשאיר עוקב באינטסגרם זה כאילו המינימום כדי להראות שאתם סבבה אחד עם השני ויעני בקשר.