5 תשובות
נובע אצלי בעיקר מלחץ נפשי
ברמה שאני פשוט מתפרקת, נופלת על הרצפה ותופסת לעצמי את הראש וחושבת "מה עשיתי לא נכון?"
זה פשוט לחץ מכל כך הרבה דברים - לימודים, חברים, העתיד שלי וכו'.
כשאני בבית ספר אני לרוב סובלת
ועוד מצבים שאין לי איך להסביר
כשאני מוצפת רגשית. שעוברים עליי המון דברים במקביל - , אני לבד, רבתי מישהו..כשמתרחשות כמה חוויות לא נעימות במקביל. אפילו חוויה אחת..
שואל השאלה:
כשלפעמים את אומרת נגיד "אני בעצבים" אז איפה זה בתבטא הרבה בחיים שלך
אנונימית
לא הבנתי את השאלה..