12 תשובות
כן
כן זה מעולה
חחח גם אני הייתי עושה את זה כשהיה לי משעמם
פעם אחת עברתי עם 0 טעויות
פעם אחת עברתי עם 0 טעויות
יש לך עוד זמן אבל מה שבאלך
שואל השאלה:
יש לכם אפליקציות להמליץ לי? (אני באייפון)
יש לכם אפליקציות להמליץ לי? (אני באייפון)
אנונימית
כן אבל אין טעם
אין טעם את רק בת 13
מיותר, זה לא יותר מדי ללמוד. למדתי לתאוריה מקסימום 3 חודשים.
זה דווקא טוב ללמוד מעכשיו כזה כי ככה יהיה לך שנתיים ללמוד
באותו הנושא: