12 תשובות
כן זה מעולה
חחח גם אני הייתי עושה את זה כשהיה לי משעמם
פעם אחת עברתי עם 0 טעויות
יש לך עוד זמן אבל מה שבאלך
שואל השאלה:
יש לכם אפליקציות להמליץ לי? (אני באייפון)
אנונימית
כן אבל אין טעם
אין טעם את רק בת 13
מיותר, זה לא יותר מדי ללמוד. למדתי לתאוריה מקסימום 3 חודשים.
זה דווקא טוב ללמוד מעכשיו כזה כי ככה יהיה לך שנתיים ללמוד