5 תשובות
כנראה נשרפו לך הפיקסלים זה מה שקורה מהטיקטוק זה קרה גם לאחותי ולילד מהכיתה שלי פשוט יש להם את הזה של הטיקטוק
תעשי הפעלה מחדש כדי לוודא שזה לא הפיקסלים שנשרפו
שואל השאלה:
עשיתי לא עבד
שואל השאלה:
צריך להחליף מסך?
תלכי לחנות טלפונים איפה שקנית את הטלפון אם יש לך אחריות זה יעלה פחות אם אני לא טועה כן צריך להחליף מסך
אני מכירה מישהו שזה קרה לו משימוש מוגזם בטיטוק לא יודעת מנ עושים אבל...