5 תשובות
כן אם הגעת לכשל שרירי
100 מתח זה הרבה יותר קשה מ150 שכיבות שמיכה זה לא מאוזן כלכך... אתה יכול ליצור אי איזון בגוף שלך ככה
וגם.. איפה התרגילי רגליים וקצת בטן (שכיבות שמיכה ומתח מערבים בטן אבל צריך להשקיע בזה שצורה מכוונת גם) ???
מה אם האירובי שלך והגמישות? גם זה חשוב

אז לא זה לא
שואל השאלה:
מה יש לך גבר רק שאלתי אם זה טוב
באימון אני עושה בנוסף גם בטן רגליים כתפיים ועוד אחי אז תרגיע
אנונימי