100 תשובות
אתב כנראה פשוט נמשך לבנות דתיות
וואלה תעבור לבני ברק תשנה את דעתך
כן באמת מהממות
כל בנות ישראל יפות
לא משנה דתייה או שלא
שואל השאלה:
תאמת שכן בנות ישראליות חלקם יפות מאוד
בלי שום קשר לאם הם דתיות או לא
תאמת שכן בנות ישראליות חלקם יפות מאוד
בלי שום קשר לאם הם דתיות או לא
אנונימי
זה פשוט הצניעות שלהן זה מושך רצח הכבוד שלהן והצניעות זה מדהים
אין קשר בין יופי לאמונה
יש גם נשים ערביות מהממות
לא שאני ערבייה
אבל מחלק שיצא לי להיחשף אליהן פשוט וואו
לא שאני ערבייה
אבל מחלק שיצא לי להיחשף אליהן פשוט וואו
אנונימית
כל בנות ישראל יפות בהבטחה
ה' נותן מתנות למי ששומע לו ;)
^אם את מתכוונת אליי
אכן
אכן
^^אין לי
אחי אני גר במקום של דתיים, תשנה תדעה שלך ודחוף כאילו
בחיים לא אמרתי כזה דבר
מותק אין לי אינטרס לשקר לגבי זה
מותק אין לי אינטרס לשקר לגבי זה
^ חח מה נזכרת עכשיו
הבחורות הכי יפות בעולם הם החילוניות ונוצריות
אנונימית
כל הנשים יפות
הרוב מכוערות דווקא.
אנונימית
הן הכי יפות בארץ
אנונימי
דיי תודהה
אתאיסטיות אנטי-דתיות הכי יפות, עדינות, נשיות ולא מנותחות כמו מסורתיות ודתיות. גן נראות הרבה יותר טבעיות. הדתיות מזדקנות במהירות שיא.
אנונימית
הדתיות הכי יפות את פשוט מקנאה
אנונימי
אורטל הכי יפה אבל
דתיות ומסורתיות הן הכי מכוערות שיש.
מקום ראשון ביופי הן אנטי תאיסטיות.
מקום שני ביופי, חרדיות מקהילות אשכנזיות מאוד.
מקום ראשון ביופי הן אנטי תאיסטיות.
מקום שני ביופי, חרדיות מקהילות אשכנזיות מאוד.
אנונימית
לדתיות מראה של גבר וכיעור של גבר.
אנונימית
לדתיות יש קול של גבר!!!! והן שמנות ומזדקנות מהר.
אנונימית
כל האלה כאן שיוצאות פה על דתיות ומתפוצצות מרוב קנאה עליהן אבל מתחבאות מאחורי אנונימי
אתן בדיחה
אתן בדיחה
שמים באוכל
אתה פשוט דתי שאתה אומר את זה
אנונימית^8
איזו בדיחהה יא מטומטמת לכי תתפללי לאלוהים שלך שיסלח לך יא חרדית בכאילו
איזו בדיחהה יא מטומטמת לכי תתפללי לאלוהים שלך שיסלח לך יא חרדית בכאילו
אחי לא פשוט אל
אנונימי
חח מה יש לבנות פה בתשובות נשמע שהן ממש מתפוצצות מקנאה כאילו מה קרה ? זה לא אומר שאני מסכימה איתו לדעתי יש המון בנות יפות בלי שום קשר למה שהן אבל עדיין מה אתן יוצאות על דתיות יחסרות פירגון ..
אנונימית
והאנונימית שאמרה שיש לדתיות קול של גבר והן שמנות ומזדקנות מהר תגידי מה נסגר איתך ילדה.. זה פשוט חארטה ואת מוזמנת לבוא למשפחה שלי ותראי אחת אחת בלי קול של גבר והן רזות והן נראות צעירות אה ואם כבר הן גם יפות אז חלאס עם הטמטום תודה.
אנונימית
הקבה אוהב אותי פשוט
ולאנונימיות שיורדות על דתיות זה רק מראה שאתן מסכימות עם הטענה שלו ומתפוצצות מקנאה 3>
ולאנונימיות שיורדות על דתיות זה רק מראה שאתן מסכימות עם הטענה שלו ומתפוצצות מקנאה 3>
חחח מה את רוצה היחידה שאמרה שהן לא זו החרדייה האשכנזייה
הוו מחמיא לי
אני מאמינה שאתה יותר נמשך בגלל הצניעות
אני מאמינה שאתה יותר נמשך בגלל הצניעות
יש לך הוכחה? על מה אתה מתבסס? ניסיון אישי או שזה מתאים לאג'נדה שלך?
אנונימי
רק מראה את הצביעות בדת המסכנה שלכם
יש יופי טבעי לדתיות וגם חרדיות כמובן שלא כולן אבל כן תשימו לב שאצל חילוניות הן עושות בוטוקס והתמונות זה פילטרים ובמציאות נראות מעוכות אבל דתיות פשוט לא צריכות את זה ומקבלות מתנה ישר יופי טבעי ומטפחות את היופי הטבעי הזה קרם פנים וכו' ולא צריך בוטוקס וכל החרטא
אנונימית
קצת מגעיל אותי שאנשים סתם אומרים דברים לא נכונים רק כי זה מתאים להם. בנות דתיות לא יותר או פחות יפות מבנות לא דתיות, ולא, לא כל בני ישראל יפות, יש כל כך הרבה מכוערות, צאו כבר מהבועה שלכם.
אנונימי
יאללה תמשיכו להתמרמר ולקנא
אנונימית
ואי הוחמאתי
תודה לך
אבל אני חושבת שזה בגלל שאנחנו כן קצת פחות חשופות לכל השתויות של העולם
תודה לך
אבל אני חושבת שזה בגלל שאנחנו כן קצת פחות חשופות לכל השתויות של העולם
^^^^ את אומרת את זה כאילו כל החילוניות עושות בוטוקס.
אנונימי
אף אחד לא מתמרמר ולא מקנא.
אנונימי
אבל למה להכליל
לא כל הדתיות יפות או מכוערות כמו שלא כל החילוניות יפות או מכוערות
ואולי אתה נמשך לצניעות ...
לא כל הדתיות יפות או מכוערות כמו שלא כל החילוניות יפות או מכוערות
ואולי אתה נמשך לצניעות ...
אנונימית
וואו אנשים פה ממש לא מחוברים למציאות
ואני גם לא אענה על השאלה הזאת עם כזה זלזול מגעיל של אנשים גועל נפש מתביישת שאתם חלק מהעם שלי.
וכמה שדתיים כל כך משתדלים להרגיש שכולנו עם אחד ולחשוב חיובי גם על אנשים שאינם שומרי מצוות פתאום חילונים באים בכזאת גישה של לקלל ולהגיד מילים כאלה אנטישמיות מי מרעיל אתכם?? תגידו לי? מה זאת השנאה הזאת?
פשוט גועל נפש
ואני גם לא אענה על השאלה הזאת עם כזה זלזול מגעיל של אנשים גועל נפש מתביישת שאתם חלק מהעם שלי.
וכמה שדתיים כל כך משתדלים להרגיש שכולנו עם אחד ולחשוב חיובי גם על אנשים שאינם שומרי מצוות פתאום חילונים באים בכזאת גישה של לקלל ולהגיד מילים כאלה אנטישמיות מי מרעיל אתכם?? תגידו לי? מה זאת השנאה הזאת?
פשוט גועל נפש
איזה תגובות מפגרות יש כאן, לא יכול לעבור יום אחד מבלי שמשתמשי סטיפס יזכירו לי עד כמה דוחה וצבוע עם ישראל.
אנונימי
למה לא לפרגן זאת הדעה שלו סבבה? עכשיו גם אם אתן לא מסכימות עם זה למה לרדת על דתיות ולהגיד שהן מכוערות כאילו אף אחד לא בא וקרא לכן מכוערות אז למה איכס פשוט שנאת חינם
אנונימית
לא כולן יפות, כלומר יש כאלה יפות ויש כאלה קצת פחות, כמו אצל החילוניים, אני חושבת שפשוט אולי הכנסתם לעצמכם למוח כל כך קשה את העיניין של אלוהים שאתם כבר מדמיינים, ורואים דתיים יותר יפים או משהו
אנונימית
אנחנו כולנו יהודים מאותו העם, זה שמישהו חילוני או דתי לא אומר שהוא יפה פחות או יותר אנחנו עם אחד.
אבל מה שכן בטוח בנות ישראל יפות ללא ספק
אבל מה שכן בטוח בנות ישראל יפות ללא ספק
לך לגרמניה תראה מה זה יופי ^
אנונימי
^מעדיף שלא ;)
מבין אותך, ברגע שתטוס לגרמניה תבין עד כמה עלובה היא מדינת ישראל, ועד כמה הגרמנים לא רואים את הישראלים בכל פרמטר.
אתה מעדיף להישאר בבועה שלך ולהאמין לשקרים שאתה מספר לעצמך כמו "בנות ישראל יפות" או "ארץ ישראל הכי יפה בעולם".
אתה מעדיף להישאר בבועה שלך ולהאמין לשקרים שאתה מספר לעצמך כמו "בנות ישראל יפות" או "ארץ ישראל הכי יפה בעולם".
אנונימי
הן ממש לא יפות כאלו יש כאלה שהן וואו אבל הרוב הן צחלות עם מלא טינט
דיי להיות ממורמרים, סהכ אמר שבנות דתיות יפות, אז החמיא, לכל הבנות שלא דתיות זה לא אומר שאתן לא יפות דיי להתנהג כמו בנות 3 ולהתחבא מאחורי אנונימי
שואל השאלה:
מה קשור אני רוצה להחמיא לבנות דתיות שהם גם יפות למה פתאום זה בעייתי? אין קשר לזה שאני מסורתי , יש יפות יש שלא בכל מגזר (גם חילוניות) בלי שום קשר אבל הדתיות שאני ראיתי הם מאוד יפות וזה מה שאני חושב אין צורך לרדת לרמות מזעזעות בתגובות
מה קשור אני רוצה להחמיא לבנות דתיות שהם גם יפות למה פתאום זה בעייתי? אין קשר לזה שאני מסורתי , יש יפות יש שלא בכל מגזר (גם חילוניות) בלי שום קשר אבל הדתיות שאני ראיתי הם מאוד יפות וזה מה שאני חושב אין צורך לרדת לרמות מזעזעות בתגובות
אנונימי
^^^^אנונימי יקר,
הייתי בגרמניה מספר פעמים, לא עפתי על המקום בכלל בלשון המעטה.
נופים יפים אחלה מזג אוויר חוץ מזה שום דבר לא וואו.
תעדיף את מי שאתה רוצה אבל אין על המדינה שלנו ועל העם שלנו
הייתי בגרמניה מספר פעמים, לא עפתי על המקום בכלל בלשון המעטה.
נופים יפים אחלה מזג אוויר חוץ מזה שום דבר לא וואו.
תעדיף את מי שאתה רוצה אבל אין על המדינה שלנו ועל העם שלנו
מניחה שפשוט אתה בקטע של המראה ה"תמים"
כל מה שאנשים כותבים פה זה שטיות בתחת
צדיקו, הבעיה היא שאתה מאוד סובייקטיבי, אתה אומר את מה שאתה אומר לא כי אתה באמת חושב כך אלא כי זה העם והמדינה שלך, באותה מידה היית יכול לגור בעזה ולהגיד שאין מקום יותר טוב מעזה, אתה יודע כמוני שאין לזה שום קשר למציאות.
אנונימי
יאא תודה חחח
רוצה להכיר מותק
חחח
רוצה להכיר מותק
חחח
^^ ממש לא נכון חחח,
פשוט לא אוהב את התרבות שלהם, את המנטליות, לא את המיקום הגאוגרפי, לא את ההיסטוריה שלהם ומה שעשו לנו בתור עם, סתם מדינה שלא קשורה אלי בכלל למה שהיא תעניין אותי?
לא הבנתי לאן אתה לוקח את השיחה כי אמרתי בסך הכל שיש המון בנות יפות מעם ישראל..
פשוט לא אוהב את התרבות שלהם, את המנטליות, לא את המיקום הגאוגרפי, לא את ההיסטוריה שלהם ומה שעשו לנו בתור עם, סתם מדינה שלא קשורה אלי בכלל למה שהיא תעניין אותי?
לא הבנתי לאן אתה לוקח את השיחה כי אמרתי בסך הכל שיש המון בנות יפות מעם ישראל..
איזה בולשיט אתה כותב
אני מכירה מלא דתיות טונה איפור
אולי אתה מדבר על החרדיות שמזניחות את עצמן
אני מכירה מלא דתיות טונה איפור
אולי אתה מדבר על החרדיות שמזניחות את עצמן
^דיי חיים עדיף שתשתקי
יש כאלה יפות ויש כאלה שלא , הנשים הכי יפות בעולם הן הגרמניות
אנונימית
בחיי איזה ילדה דפוקה שתקי^^^
אנונימית
התכוונתי למשהו קריא
אנונימית
^חח מדברת מי שמסתתרת מאחורי אנונימי צאי צאי החוצה
מה יש לאנשים מהגרמניות בתגובות.
יופי זה דבר סובייקטיבי, אני אישית מעדיף בכלל מראה מזרח תיכוני וזה לא מעניין אף אחד
יופי זה דבר סובייקטיבי, אני אישית מעדיף בכלל מראה מזרח תיכוני וזה לא מעניין אף אחד
אנונימי
אנונימית^5 הסכמתי איתך עד שאמרת גרמניות
הן הולכות על פי האמור בסטיקר "הכי יפה, הכי צנוע".
אנונימית
אני מסמיקה פה
אני חושבת שפשוט בנות דתיות היופי שלהן הוא יותר טבעי, וגם פחות מאופר.... אולי גם בגלל שאנחנו צנועות?
לכל האנשים שאמרו שאנחנו מכוערות ושמנות ולא משקיעות בעצמנו:
סבבה, מוזמנים להגיד, לא מתייחסת לזה, אבל תדעו שאנחנו כן מאוד משקיעות בעצמנו, נכון, אולי לא בוטוקוס ואיפור יום יומי, אבל אולי זה גן בגלל שיש לנו בטחון עצמי?
בכל מקרה דתיות הם משקיעות באיך שהן נראות ומאוד מטופחות, אנחנו גם עושות רגליים וידיים, גבות וזה, וגם מסדרות את השער.
זה שאתם לא מכירים דתיים ועדיין צועקים את הדעה שלכם עלינו בקול זה פשוט... מצחיק!
אני לא אומרת שאנחנו יותר יפות, אבל אני כן אומרת שמי שחושב שאנחנו מכוערות ושמנות וזקנות רק בגלל שאנחנו מאמינות צריך לאפס את עצמו ומהר...
סבבה, מוזמנים להגיד, לא מתייחסת לזה, אבל תדעו שאנחנו כן מאוד משקיעות בעצמנו, נכון, אולי לא בוטוקוס ואיפור יום יומי, אבל אולי זה גן בגלל שיש לנו בטחון עצמי?
בכל מקרה דתיות הם משקיעות באיך שהן נראות ומאוד מטופחות, אנחנו גם עושות רגליים וידיים, גבות וזה, וגם מסדרות את השער.
זה שאתם לא מכירים דתיים ועדיין צועקים את הדעה שלכם עלינו בקול זה פשוט... מצחיק!
אני לא אומרת שאנחנו יותר יפות, אבל אני כן אומרת שמי שחושב שאנחנו מכוערות ושמנות וזקנות רק בגלל שאנחנו מאמינות צריך לאפס את עצמו ומהר...
הפוך חילוניות מהממות ת
הצניעות זה הדבר שיכול להיות הכי יפה בבן אדם, הצניעות שעושה חסד עם המראה של בן אדם. באופן הכללי בלי קשר רק לדת. הצניעות היא באמת חשובה, חיצונית - אבל גם פנימית. "בָּא-זָדוֹן, וַיָּבֹא קָלוֹן; וְאֶת-צְנוּעִים חָכְמָה." ה' נתן חכמה ויופי לצנועים.
כנראה שזה מה שמושך אותך, הצניעות יותר מהפנים שלהן
כנראה שזה מה שמושך אותך, הצניעות יותר מהפנים שלהן
למה זה חזר לחמות
אנונימי
אתה פשוט באוטומט נמשך לזה
אנונימי
שקר החן והבל היופי, אישה יראת ה' היא תתהלל...
אני דתיה ופשוט אני לא מתאפרת כאילן רק בייסיק גל לגבות ומסקרה זהו
ותודהה
ותודהה
וואלה לא הן לא לבושות סקסי והן רגילות במראה שום דבר מיוחד
אנונימית
אין לזה קשר לדתי או לא יש דתיות מכוערות ויש חילוניות מכוערות ככה ההפך
בנות ישראל מהממות אללהה
וואו כל התגובות המפגרות שכתובות כאן בגלל "שהן צנועות ולא מתאפרות" מה הקשר של החיים אני חילונית ואני לא מתאפרת אף פעם לא התאפרתי ואני לא מתמיד מתלבשת צנוע כמו שאתן אומרות ולדעתי אני יחסית יפה ואין כאן קשר לצניעות וליופי תפסיקו לבלבל תשכל כל בן אדם יפה ביופי שלו עכשיו סתמו עם הסטיגמות שלכם יום טוב
אוו תודה
תודהתודה
דובר אמת הילד
ריגשת
רואים שלא היית בבני ברק
חבל שכל אחת יותר פצועה מהשנייה
ריגש אותי לשמוע שאנחנו יפות הייתי בטוחה שחושבים שדתיות זה צנוע מדי
אנונימית
אתן לגמרי יפות צניעות לא קובע יופי
א. כל אחת יפה בדרך שלה אבל השאלה עצמה חמודה (:
ב. וואי וואי התגובות איך אני אוהבת פירגון וקבלת דעות שונות משל עצמך
ב. וואי וואי התגובות איך אני אוהבת פירגון וקבלת דעות שונות משל עצמך
זה פשוט לא יאומן כמה זה הפוך.
הנשים הכי מכוערות בארץ הן החוזרות בתשובה. כיעור שאין כדוגמתו. נראות כמו סמרטוט. הלוואי והייתם פה לראות איזה הבדלים מטורפים יש בין אשכנזיות חילוניות לבין חרדיות מזרחיות שחוזרות בתשובה. יפות מול מכוערות זקנות רצח.
הנשים הכי מכוערות בארץ הן החוזרות בתשובה. כיעור שאין כדוגמתו. נראות כמו סמרטוט. הלוואי והייתם פה לראות איזה הבדלים מטורפים יש בין אשכנזיות חילוניות לבין חרדיות מזרחיות שחוזרות בתשובה. יפות מול מכוערות זקנות רצח.
אנונימית
נכון, הישראליות ובמיוחד הישראלים הם בין המכוערים בעולם.
והדתיות שיפות הן אלו שדווקא יוצאות נגד הדת בסופו של דבר.
והדתיות שיפות הן אלו שדווקא יוצאות נגד הדת בסופו של דבר.
אנונימית
איזה יופי זה שאף אחד לא מכליל כאן 3>
תגובות של הזויים
אנונימי
הן פשוט לא מנפחות לעצמן את הציצי והשפתיים בצורה לא אנושית, ולא שמות מלא איפור ופשוט נראות טבעיות
אנונימי
שואל השאלה:
^זה לא קשור לניתוחים או לאיפור או לאיך שהם מתלבשות "צנוע" פשוט הם יפות
^זה לא קשור לניתוחים או לאיפור או לאיך שהם מתלבשות "צנוע" פשוט הם יפות
אנונימי