15 תשובות
אתה צודק
אתה צודק.
אתה צודק למרות שזו באמת המשכורת שלהם, אבל אם הם רוצים לזכות בה המינימום שהם יכולים לעשות זה לתת שירות טוב ולהיות נחמדים
אתה צודק
שואל השאלה:
מה הקטע אבל שלא נתנו לשלם בלי טיפ, מה זה זה
אנונימי
אתה.
מה זה הכריחו? מי?
שואל השאלה:
המסעדה לא נתנה לשלם בלי טיפ
יעני לא היה לנו בדיוק את העלות של הארוחה אז ביקשנו עודף אבל הם אמרו שאי אפשר ולקחנו לנו את זה בתור טיפ
אנונימי
אתה צודק, לא נותנים טיפ על שירות חרא
אמאלה מה זה הם חיים בסרט
אין כזה דבר הם חייבים להחזיר...
אם השירות היה חרא
אתה חד משמעית צודק
וזו כן המשכורת שלהם אבל הם צריכים להיות טיפה יותר נחמדים בשביל לקבל טיפ
שואל השאלה:
קיצר לא לקנות במסעדה ההיא
זה חוקי בסטיפס להגיד את שם המסעדה או שיורידו לי נקודות אמינות על חוק מוזר?
אנונימי
שואל השאלה:
אגב זאת לא תמיד המשכורת שלהם
הם מחליטים עם המעסיק איך השכר שלהם יעבוד ורק טיפים זאת אופציה אחת מתוך 3.
אז אם הם בחרו רק טיפים והם מתנהגים חרא אז זה קצת בעיה שלהם
אנונימי
זו לא המשכורת שלהם.. הטיפים זה רק בונוס.
זה ממש לא לעניין שלקחו לכם טיפ בלי הסכמתכם, בפעם הבאה תגידו מראש.

אגב, אם אתם הולכים לעבוד במסעדה ומסכימים לכם *רק* לשמור את הטיפ, בלי לקבל משכורת תדעו שזה לא חוקי..
שומע גם אם אתם כן התכוונתם להשאיר טיפ העובדה שהם לא נתנו לכם את העודף שלכם בחזרה ופשוט לקחו אותו אוטומטי זה הזוי ואני הייתי מתווכחת על זה גם אם הייתי משאירה אותו סכום או אפילו יוצר, שיתנו לי להחליט כמה לשים
ובתכלס זה תלוי במסעדה אבל ברוב הטיפים זה המשכורת ואם לא מגיעים למינימום שקבעו מראש אז משלימים להם, בעיה שלהם שהם לא היו נחמדים שירוויחו פחות עלז ה