11 תשובות
יאפ
בטח
כן, אני מלאה ויש לי
הגיוני
כן כי את פשוט רזה??
כנראה השתבחת עם גנים טובים
ברור, פשוט יש לך אחוזי שומן נמוכים
כן
כן
כן, זה יכול להיות בגלל מבנה גוף
באותו הנושא: