11 תשובות
כן, אני מלאה ויש לי
כן כי את פשוט רזה??
כנראה השתבחת עם גנים טובים
ברור, פשוט יש לך אחוזי שומן נמוכים
כן
כן, זה יכול להיות בגלל מבנה גוף