5 תשובות
את מחליקה למעלה במסך ורואה
לא לכולם יש את זה נראלי
תגללי את המסך כלפיי מטה, את תראי רשימה של שירותים כאייקונים, תגללי את המסך עליהם כלפיי מטה שוב, תדפדפי לצדדים ואת תראי אייקון של מקליט מסך.
איפה שיש את ההגדרות למעלה, הוויפיי, השתק וכו', שם אמורה להיות הגדרה שקוראים לה הקלטת מסך.
שואל השאלה:
וואי אני לא רואה את זה