4 תשובות
אם המאבטח נחמד אז אולי
לדעתי כן
מזכיר לי שביום הולדת 18 שנה הלכתי לקנות שתיה והמוכר נקרע עליי
יש מצב אבל לא הייתי בונה על זה, מאוד תלוי במקום.