3 תשובות
אם יזמינו אותך יש לך את הזכות לבחור
שואל השאלה:
ואם אני לא אגיע זה יסבך אותי? יהיה לי תיק על זה שלא נתתי עדות בבית משפט?
ואם אני לא אגיע זה יסבך אותי? יהיה לי תיק על זה שלא נתתי עדות בבית משפט?
אנונימית
אם יזמנו אותך אז כן (אם יזמנו זימון חובה)
אבל אם לא אז לא
גם אני נתתי עדות על משהו ולא הייתי צריכה להגיע לבית המשפט
אבל אם לא אז לא
גם אני נתתי עדות על משהו ולא הייתי צריכה להגיע לבית המשפט
באותו הנושא: