5 תשובות
תצא, זה ממש טוב שאתה לא מפתח תלות באחרים בשביל לבלות
זה לא מוזר תנסה ותחליט אם זה נחמד לך או לא
ממש לא מוזר.
הכי טוב זה לדעת להנות עם עצמך.
הכי טוב זה לדעת להנות עם עצמך.
מה מוזר בזה לא הבנתי
עדיף מסתם לשבת בבית ולהתבאס
באותו הנושא: