5 תשובות
זה ממש קצת מה שאכלת,ותכיני לעצמך משהו שהוא קל כי לאכול בשעות כאלה זה קצת בעייתי,תכין טוסט או לחמנייה עם ממרח.
תכיני מרק עוף
אנונימית
^אנימתה
אכלת ממש קצת!!
לכי למטבח תביני תכיני טוסט או קורנפלקס עם חלב או שתאכלי לחמנייה עם גבינה לבנה, וגם אני ממש מסכימה עם lar שזה קצת בעייתי לאכול בשעות כאלה דברים.
וגם לדעתי זה לא שווה יהיה לריב עם אמא שלך רק בגלל שאת רוצה חביתה עכשיו וגם כנראה אמא שלך ממש עייפה בגלל העבודה שלה.
את יכולה להכין קונפלקס, לקחת חטיף אולי לחדר, כריך כלשהו: גבינה צהובה עם ירקות (וואטאבר), סלט