6 תשובות
לול לא זרקתי עדיין
אני בת 24 ועד היום לובשת חולצות מהתיכון ומהצבא בתור פיג'מה או כשאני צובית שיער וזה, חבל לזרוק זה שימושי
מהבית ספר זרקתי מהצבר שמרתי
לקחתי לאח שלי חולצות גדולות מהתיכון
Snt
לא
לא זרקתי הכול