8 תשובות
השמאלנים פשוט סותרים את עצמם
השיח של התנחלויות הוא לא על זה שישראל לקחה את הבתים של הערבים לפני 1948
אלא על זה שאחרי שישראל לקחה את הבתים, ירדן הביאה לערבים בתים חדשים (על חשבון היהודים שגרו במזרח ירושלים ונאלצו לעזוב), וב1967 ניתנה ליהודים האפשרות לקבל בחזרה את הבתים במזרח ירושלים
זאת אומרת 2 בתים ליהודי ו0 בתים לערבים למרות שהיהודי נולד באירופה והערבי כאן מאות שנים
הרעיון בפתרון לשתיי מדינות זה לא לחזור לשטחים המקוריים, כמעט אף אחד לא תומך ברעיון הזה, הרעיון הוא להגיע למצב אסטרטגי עם גבולות הגיוניים ברורים והוגנים עבור שני הצדדים לפי כיום איפה יש הרבה יהודים ואיפה יש הרבה פלסטינים, מה שחשוב זה להציב לבנאדם מדינה יציבה שהוא חי בה בביטחון ובשקט, לא להתקטנן על כמה קילומטרים מפה ומשם
שואל השאלה:
אבל אם פתרון שתי המדינות לא יספק שקט מה כן יספק? חזרה לאירופה ומסירת המדינה? ואז שם המוסלמים יעשו לנו בית ספר כמו שהם עושים לאירופה כרגע
אנונימית
מה כמות הפיגועים שיוצאים מסוריה נגד ישראל? זה ההבדל, כיום יש טרור יחידים, בפיתרון שתי המדינות יש גדר גבול שלא ניתן לעבור מוקפת בשדה מוקשים ופשוט פיזית לא ניתן להיכנס לישראל
כל מה שהשמאל אומר בנוי על סתירה עצמית
הזויים.
כן