3 תשובות
לא זה לא מביך,
אבל זה מיותר אם זה מה שתעשו כל האימונים שלכם בחדכ (חוץ מהפעם הראשונה)
עדיף פשוט לרוץ בחוץ
לא אין בעיה יש הרבה אנשים שעושים את זה לא צריך להיות מובך מזה
לא, תהנו