5 תשובות
לא בטוח שהוא אמר בכוונה אבל מבינה אותך ממש אני מכירה תקטע הזה שחייבים להדגיש את העניין, זה בלתי
תראי שלא אכפת לך בכלל, שאפילו לא שמת לב אל תתני לו את הסיפוק שזה עקצץ לך קצת
סתם תזרמי תגידי "וואי איזה כיף", יותר יעזור לך לפרגן מאשר להגיד "אה תהנה" כי תצאי בוגרת וחכמה
תראי שלא אכפת לך בכלל, שאפילו לא שמת לב אל תתני לו את הסיפוק שזה עקצץ לך קצת
סתם תזרמי תגידי "וואי איזה כיף", יותר יעזור לך לפרגן מאשר להגיד "אה תהנה" כי תצאי בוגרת וחכמה
שואל השאלה:
אשכרה כתבתי את זה בשאלה ברו
אשכרה כתבתי את זה בשאלה ברו
אנונימית
שואל השאלה:
אז פעם הבאה תקראי ברו
אז פעם הבאה תקראי ברו
אנונימית
שואל השאלה:
מה להפרד אנחנו לא ביחד
מה להפרד אנחנו לא ביחד
אנונימית
לפחות הוא כנה
באותו הנושא: