10 תשובות
לא. לא נשמע לי הגיוני שעם שלם בא משניי אנשים
לא וזה לא הדבר היחידי שלא הגיוני בתנך
אני לא מאמינה בדת בכלל, ובטח שלא בספרי התורה!
אני בכלל לא חושבת שהם היו קיימים
כן,לא מאמינה באבולוציה ושבאנו מהקוף
כן
אנונימי