התחברות
הרשמה
בת 13, הגובה 148, שוקלת 41.1 זה בסדר?
16 במרץ 2013, 15:21
משקל
גביהה
גדילה
גובה
גיל 11
ילדים
4 תשובות
מצוין. לא צריכה להעלות ולא צריכה להרזות,
Malia
אוי ואבוי את רזה! את צריכה לשקול 137 קילו! לכי לאכול
י
יש להחליף כינוי: 78329
את צריכה לשקול 37
פ
פרשתייי נא לא לשלוח הודעות!
מצוין♥
ס
סוואג און יו ♥[בליברית]
באותו הנושא:
אני שוקלת 40 והגובה שלי הוא 1.65, אני בסדר או בעודף משקל?
אני בת 19 הגובה שלי 1.65 ואני שוקלת 54 אני בסדר או בעודף משקל?
אני בת 14 גובה 1.63 ואני שוקלת 43 זה בסדר?
אני בת 15, שוקלת 49 והגובה שלי זה 166, זה בסדר...?
בת 15 (כיתה ט) גובה מטר 60 (בערך) שוקלת 55 זה בסדר?