4 תשובות
150

^ שו ? את יכולה לערוך תגובות
הייתי מוכרת ב 180 אבל גם 150 זה טוב...אם הוא נלבש פעם אחת ולא התלכלך או נקרא הוא במצב ממש טוב אז תורידי קצת מהסכום לא הרבה
תמכרי ב150