8 תשובות
כואב רצח
כן.. למה שתעשי את זה? הכל בסדר?
הרבה מאוד
יכאב
אבל מה קרה?
למה את שואלת?
אם את צריכה לפרוק אני פה
שואל השאלה:
כמה כואב מ1 עד 10?
אנונימית
לכל אחד יש סף כאב שונה אבל הייתי אומרת 7-8 נגיד
אל תעשי את זה, זה פגיעה עצמית
וזה ממכר וזה לא פתרון
וזה יכול להדרדר למצב קשה
ואת לא רוצה את זה