2 תשובות
את שניהם. זה במילא כלום כסף ומעלים אקנה
אם הראשון שהתכוונת אליו הוא ניאצינאמיד, רק שתדעי שרופאים ממליצים עד 5%.
ובגלל ש 10% זה הרבה ,זה יכול לגרום לגירוי
שיכול להוביל ליותר פצעונים
ולגבי השני הרבה אומרים שהוא לא נותן מספיק לחות ועדיף
את החומצה היאלורונית מדה אינקי ליסט
ובגלל ש 10% זה הרבה ,זה יכול לגרום לגירוי
שיכול להוביל ליותר פצעונים
ולגבי השני הרבה אומרים שהוא לא נותן מספיק לחות ועדיף
את החומצה היאלורונית מדה אינקי ליסט
באותו הנושא: