9 תשובות
אני לפעמים כי יפה שם ולפעמים יש דברים יד שנייה
באוזן השלישית יש יד שנייה
מכירה כאלו שהולכים לסנטר
b side בחיפה
אנונימית
לומר תאמת אני לא הולך יותר מדי מכמה סיבות
א. יש חנות תקליטים אחת באיזור שלי, והייתי בא כבר כמה וכמה פעמים, וכולם שם לא כלכך אוהבים אותי(נראלי) חוץ משתי אנשים שאחד מהם מופיע הרבה בעיר אז אני יכול לדבר איתו שם.
ב. אבא שלי אספן תקליטים כבר איזה 35+ שנים, יש לי כל תקליט שאני ארצה בבית (כמעט כל תקליט אבל זה לא דחוף).
ג.אם נגיד אני בתל אביב או חיפה אז אני כן אעבור באוזן או בחניות אחרות כי שם כן סבבה פשוט אצלי זה חנות ממש ממש קטנה והיא גם חצי תקליטים חצי כלי נגינה. אז ראיתי כבר את כל התקליטים שיש להם שם.
אנונימי
אני הולך אבל אני מרושש מכדי לקנות תקליטים
בפעם האחרונה שהייתי בחנות תקליטים זה היה בפניקה ברחובות
אני לא אהל זה נראה חי כזה מגניב!
יש בתל אביב אחת ענקית שנראת לי מגניבה באקסטרים
הרבה הולכים
בטח בתל אביב יש שם מלא
שואל השאלה:
אני גם הולך עדין
אבל מרושש כמו the narrator.
לאחרונה הלכתי לחנות תקליטים בקרית ביאליק קוראים לה the vinyl room
יש להם סניף נוסף בחיפה
וקניתי שם את האלבום השני של ברונו מארס
אני אני
האחרונה שהייתי בא היא האוזן השלישית