6 תשובות
מכירה את זה,
תנסי לשלוח תמונות של כל הפנים כי בנים שהייתי שולחת להם תמונה של חצי או בכלל של המצלמה האחורית היו משעממים אותם והיול משאירים על אופן
שואל השאלה:
לי*
אנונימית
שואל השאלה:
אני תמידד מצלמת תפנים שלי תמיד אפילו לא חצי והם אף פעם לא מצלמים תפנים אולי לפעמים
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי איך לא להחזיר להם כי הם בעצמם לא מחזירים פי
אנונימית
אל תחזירי להם
שואל השאלה:
זה כאילו פוגע בי כי זה סתם מכניס אותי למחשבות של למה עושים לי אתזה עשיתי משהו ודברים כאלה זה באמת ממש מבאס אותי
אנונימית