5 תשובות
תאמת אין לי מושג מצטרף לשאלה
תגיד לה פשוט כזה תראי אני מסתכל עלייך הרבה את נראית חמודה והייתי רוצה להכיר את מעוניינת? או משהו דומה ואז תזרמו לשיחה
הייתי אומרת לך לגשת אליה ב"היי את האמת שאת ממש יפה והייתי רוצה להכיר" אבל אתם בחדכ אז תבקש עזרה ממה או שתגש אליה ותגיד לה שאם היא צריכה עזרה במשהו היא יודעת למי לפנות
אם יצא לכם לדבר כמה פעמים אז תנסה להרחיב על הנושאים שדיברתם עליהם פעם קודמת.
אם זה היה יותר עניין של שלום שלום, תנסה לגשת אלייה ולשאול אותה מה השם שלה, אולי תנסה לשאול מה התכנית אימונים שלה כדי לייעץ לידידה שלך או משהו. הדבר הכי קשה בלהתחיל עם בחורה זה לגשת ולהתחיל לדבר, אחרי שאתה עושה את זה הכל יילך לך טוב סמוך עליי
תגידי אבא שלך גנן? למה כל פעם אני רואה אותך ובאלי לחרבן