3 תשובות
מסכימה איתך לגמרי פשוט יש אנשים שלא בטוחים בעצמם ומפחדים שיבחרו במישהו אחר ויחליפו אותם
שואל השאלה:
אנונימית
למה זה מפריע לך שיתקרבו אליו?,לא משנה מה הן רוצות הוא לא יעשה איתן כלום אז מה הבעיה?
אנונימי
לא מפריע לי שמתחילים עם חברה שלי, היא יפהפיה ומושכת ואני מבינה את מי שמתחילים איתה. אני סומכת עליה ויודעת שהיא תגיד שהיא תפוסה.
זה כן מערער לי את הביטחון כי יש לי חרדת נטישה ואני תמיד בטוחה שברגע שתהיה אופציה טובה יותר, כל מי שחשוב לי יעזוב אותי, אבל היא תמיד מרגיעה אותי ומחזירה לי את הביטחון.