10 תשובות
כן אפשר להגיד חחח
כאלו אין לזה פואנטה
תחסמי
ברור, שיש לו חברה במיוחד
ריפליי זה מוזר בכללי
לעשות ריפליי שיש לו חברה- לא זה לא מוזר.
אבל כשהוא אומר לך שהוא רוצה להכיר- כן, זה מוזר.
שואל השאלה:
בדיוק
והוא גם כותב לי ברייפלי שאני יפה וכאלה
אנונימית
מוזר כן
להסביר לו שזה מוזר לך ושיש לו חברה
עיני לא, אצל כל אחד הדעה שונה.