28 תשובות
שואל השאלה:
^זונדה?
^זונדה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן נוו אבל אם אני אתנגד אין להם ככ מה לעשות..
כן נוו אבל אם אני אתנגד אין להם ככ מה לעשות..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל בשביל להכניס זונדה צריך שיתוף פעולה..
אז אני פשוט לא אתן להם
אבל בשביל להכניס זונדה צריך שיתוף פעולה..
אז אני פשוט לא אתן להם
אנונימית
את חייבת להשאיר את הדלת של השירותים פתוחה (לא במלואה)
ובמידה ותתנגדי לאכול, הם ישימו זונדה. לצערי לפעמים אפילו קושרים מטופלים בעקבות התנגדות לאוכל
ובמידה ותתנגדי לאכול, הם ישימו זונדה. לצערי לפעמים אפילו קושרים מטופלים בעקבות התנגדות לאוכל
שואל השאלה:
^אמאלהה מה
^אמאלהה מה
אנונימית
כן.. אלה מצבים שהם לא פשוטים. ומאוד קשה, לכן כדאי לשתף פעולה כי זה מקום זוועתי והרצון לצאת משם כמה שיותר מהר גובר.
רק במידה ויהיה שיתוף פעולה, המצב יצליח להשתפר והשחרור יגיע גם כן מהר
רק במידה ויהיה שיתוף פעולה, המצב יצליח להשתפר והשחרור יגיע גם כן מהר
שואל השאלה:
לברוח משם אין דרך??
לברוח משם אין דרך??
אנונימית
לא.. וגם מיותר. כרגע הרצון הוא לרדת במשקל אבל ככל שעובר הזמן מבינים כמה זו טעות, כמובן שההבנה זה משהו שצריך להגיע מהמטופל עצמו.
הם באמת מנסים לעזור גם אם לפעמים זה בדרכים שנראות אכזריות
הם באמת מנסים לעזור גם אם לפעמים זה בדרכים שנראות אכזריות
שואל השאלה:
אמאלה יואו בא לי לבכות אני לא יודעת מה לעשות
אמאלה יואו בא לי לבכות אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
שולחת חיבוק ענק. זו תקופה לא פשוטה, תנשמי עמוק ותני להם לעשות הכול כדי לעזור לך..
שואל השאלה:
תודה רבה נסיכה , אבל אין סיכוי שאני אוכל שם אני ממילא מתוסבכת של החיים אבל אני מפחדת כי רוצים לשים אותי בכפייה במחלקה פסיכיאטרית כי יש לי גם רקע נפשי וילדות לא פשוטה ואני מפחדת בטירוף אבל בקיצור תודה רבה על העזרה❤❤
תודה רבה נסיכה , אבל אין סיכוי שאני אוכל שם אני ממילא מתוסבכת של החיים אבל אני מפחדת כי רוצים לשים אותי בכפייה במחלקה פסיכיאטרית כי יש לי גם רקע נפשי וילדות לא פשוטה ואני מפחדת בטירוף אבל בקיצור תודה רבה על העזרה❤❤
אנונימית
חייבים להשאיר פתח.
וכן, ידחפו דרך זונדה בכפייה בשני המקרים, אם תתנגדי מעבר לזה פשוט יעיפו אותך ולא יתעסקו עם זה
וכן, ידחפו דרך זונדה בכפייה בשני המקרים, אם תתנגדי מעבר לזה פשוט יעיפו אותך ולא יתעסקו עם זה
שואל השאלה:
^בכפייה עדיין יכולים להעיף?? אם כן אני אהיה הבן אדם הכי מאושר בעולם
^בכפייה עדיין יכולים להעיף?? אם כן אני אהיה הבן אדם הכי מאושר בעולם
אנונימית
אם אשפזו אותך בניגוד לרצונך, אני לא חושבת.
פשוט יעבירו למחלקה אחרת (ככל הנראה פסיכיאטרית)
פשוט יעבירו למחלקה אחרת (ככל הנראה פסיכיאטרית)
שואל השאלה:
אבל אין סיכוי שיעיפו אותי??
אבל אין סיכוי שיעיפו אותי??
אנונימית
איפה את אמורה להיות?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מושג עדיין^
אין לי מושג עדיין^
אנונימית
זה גם תלוי באיזור שאת גרה , אם את ירושלים אז יש מצב שזה יהיה איתנים או הדסה..
אם זה תל אביב אז תלהש...
אם זה תל אביב אז תלהש...
אנונימית
שואל השאלה:
אני בירושלים את יודעת על המחלקות פה?
אני בירושלים את יודעת על המחלקות פה?
אנונימית
כן יש את איתנים והדסה.
איתנים קשוח יש קשירות והכל הדסה ממה שהבנתי יותר קל.
בהדסה זה יותר הפרעות אכילה, איתנים יותר אובדנות.
איתנים קשוח יש קשירות והכל הדסה ממה שהבנתי יותר קל.
בהדסה זה יותר הפרעות אכילה, איתנים יותר אובדנות.
אנונימית
איך את יודעת שאת מתאשפז אבל? לפעמים זה לוקח זמן ואין מקום.
אנונימית
ובאיתנים אם תתנגדי כן יש שם חדר קשירה והכל וכן ישימו זונדה..
לחברות שלי שמו שם
לחברות שלי שמו שם
אנונימית
שואל השאלה:
יש לך אפשרות אולי לבוא לפרטי חח אני מעדיפה שלא להגיד פה
יש לך אפשרות אולי לבוא לפרטי חח אני מעדיפה שלא להגיד פה
אנונימית
כן זאת אני
אנונימית
חחח כתבתי רגיל ואז עשיתי ניתוק משתמש, הספקת לראות מה השם משתמש?
אנונימית
רק לאחל בהצלחה, לא הייתי באשפוז אבל אני במרפאה להפרעות אכילה פעם בשבוע וממה שחוויתי עד עכשיו במקומות האלה יש חוקים מאוד ברורים.
אי אפשר באמת להיות בשירותים לגמרי לבד בלי השגחה, אי אפשר לעשות הרבה דברים.
מאחלת לך שתצאי מזה ואם את צריכה משהו אני כאן.
אי אפשר באמת להיות בשירותים לגמרי לבד בלי השגחה, אי אפשר לעשות הרבה דברים.
מאחלת לך שתצאי מזה ואם את צריכה משהו אני כאן.
היית במפראה בירושלים?
אנונימית
לא אני בהדרים בכפר סבא