4 תשובות
וואי גם אצלי חחח אבל אנחנו מדברות בקטנה ממש וזהו (היא דודה שלי אז מביך בכללי חחח)
להנות מהשקט ולא לתת לזה להביך אותך.
תהיי בטלפון
לא נורא , גם לי זה קורה מלא עם המניקוריסטית אני פשוט לפעמים מוצאת על מה לדבר איתה . העיקר שהיא עושה לך יפה וזה מחזיק לך כמו שצריך..