10 תשובות
תדברי עם ההורים שלה / אחים
אולי היא לא יכולה
יש לך מספר אולי של האמא אח אחות?
אם אין לך את הטלפון שלהם אז כאילו באמת שתלכי אליה הביתה לוודא שהכול טוב..
ללמוד בלעדיה. כנראה היא לא יכולה או החליטה בסוף שאין לה כוח. בכל מקרה לא שווה שתיכשלי במבחן בגלל הטמטום שלה
שואל השאלה:
היא גרה ממש ממש רחוק.. ואין לי את המספר של ההורים שלה
היא גרה ממש ממש רחוק.. ואין לי את המספר של ההורים שלה
אנונימית
תלמדי לבד אז
ווטצאפ? אימייל? הודעה? דיסקורד? אינסטוש? סנאפצט?
תנסי לתקשר איתה בכל דרך אפשרית
שואל השאלה:
עכשיו היא כתבה לי שהיא שכחה ואין לב מי שייקח אותה אז היא לא יכולה אבל תודה על העזרה! סתם הלכה לי שעה שלמה של למידה
עכשיו היא כתבה לי שהיא שכחה ואין לב מי שייקח אותה אז היא לא יכולה אבל תודה על העזרה! סתם הלכה לי שעה שלמה של למידה
אנונימית