140 תשובות
דאפק למה שתקשיבו לו בכלל? ואם הוא ממשיך להטריד תפנו למשטרה
תפני למשטרה אם הוא ממשיך
אני הייתי יורד לשם לא צנוע בכוונה כדי לעצבן אותם
השכן באמת לא יכול לצפות שיתלבשו צנוע בבריכה מה הוא רוצה שילבשו חליפת שחייה?
זה באמת מבאס אבל תחשבי שזה באמת פוגע בו אם את הולכת לשם בבגד ים כמו שזה פוגע בך שהוא רוצה שתתלבשו צנוע
אולי תנסו לעשות הסכם באיזה שעות כל אחד יהיה?
עריכה: תודה על המינוסים אגב כתבתי את זה לפני שערכת את השאלה, לא היה כתוב שם שהוא מאיים עליכם אבל סבבה
אולי תנסו לעשות הסכם באיזה שעות כל אחד יהיה?
עריכה: תודה על המינוסים אגב כתבתי את זה לפני שערכת את השאלה, לא היה כתוב שם שהוא מאיים עליכם אבל סבבה
^ למה להם? זה הבית שלהם כמו שזה הבית שלו
בדיוק בגלל זה שזה הבית של שניהם אז עדיף לעשות משהו שלא יפגע בשניהם
אני חילונית ונגד כפיה דתית אבל למה לא לעשות משהו ככה ששניהם לא יפגעו
אני חילונית ונגד כפיה דתית אבל למה לא לעשות משהו ככה ששניהם לא יפגעו
זכות שלה להתלבש איך שהיא רוצה וזכות שלו להתלונן, הוא לא יכול לדרוש ממך שום דבר ופשוט תתעלמו ממנו לגמרי
שואל השאלה:
אני לא פוגעת בו בשום צורה אני אמרתי לו איך להתלבש ? לפני שהוא בא לבניין יש לו דתיים לאומיים בבניין בחיים לא היה מריבות היו ממש נחמדים
אני לא פוגעת בו בשום צורה אני אמרתי לו איך להתלבש ? לפני שהוא בא לבניין יש לו דתיים לאומיים בבניין בחיים לא היה מריבות היו ממש נחמדים
אנונימית
הוא לא יכול לבוא ולרשום מה שהוא רוצה.
אמור להיות ועד בית בבניין, ואם השכן החדש רוצה שיהיה לבוש צנוע או שעות מופרדות בבריכה ויביא את זה לאישור של דיירי הבניין.
סתם ככה הוא לא יכול לשים דף או להודיע ולהכתיב לאנשים.
אמור להיות ועד בית בבניין, ואם השכן החדש רוצה שיהיה לבוש צנוע או שעות מופרדות בבריכה ויביא את זה לאישור של דיירי הבניין.
סתם ככה הוא לא יכול לשים דף או להודיע ולהכתיב לאנשים.
ובתחנת אוטובוס זה תחנה של כולם אז תתחילי להתלבש צנוע בגלל אחרים?
לא אבל מבחינתו הוא לא יכול לראות אישה בבגד ים
זה שאת ואני לא מאמינות בזה זה לא משנה, כי הוא כן וזה פוגע בו
^במקופ חילוני תלבשי מה שבאלך אבל אם את יודעת שיש ספציפית חרדי באזור במקופ לצעוק אחד על השני שהם לא יכולים לכפות כלום למה לא להגיע להסדר כמו בני אדם
מה הבעיה לעשות שעות מופרדות? לא הבנתי ממש
זה שאת ואני לא מאמינות בזה זה לא משנה, כי הוא כן וזה פוגע בו
^במקופ חילוני תלבשי מה שבאלך אבל אם את יודעת שיש ספציפית חרדי באזור במקופ לצעוק אחד על השני שהם לא יכולים לכפות כלום למה לא להגיע להסדר כמו בני אדם
מה הבעיה לעשות שעות מופרדות? לא הבנתי ממש
אז שיהיה בריכה משלו
שיבנה*
שואל השאלה:
אוקי זה האמונה שלו איך זה קשור אליי ?
אוקי זה האמונה שלו איך זה קשור אליי ?
אנונימית
תלכי בשעות שבדרך כלל לא באים לשם אנשים ואם מעירים לך להגיד לאבא שלך, את בוחרת איך להתלבש
תגידי לו לעבור דירה תכלס
להתעלם
^^^^אנינימית6183
אפשר להגיע לפתרון והוא בחר לשים שלט "נא להתלבש צנוע"
הוא יכל להביא את זה להחלטה של ועד הבניין, בתור שכן חדש יכל לבקש בצורה יפה אם אפשר להתחשב ולמצוא הסדר.
אם הוא שכן חדש, הוא ידע כנראה מראש שיש בריכה בבניין והוא זה שצריך להתאים את עצמו לבניין ולא לגרום לכל הבניין להתאים את עצמו אליו.
יש דרכים לעשות את זה, ולתלות שלט ולהכתיב בשם אחרים זו לא הדרך.
אפשר להגיע לפתרון והוא בחר לשים שלט "נא להתלבש צנוע"
הוא יכל להביא את זה להחלטה של ועד הבניין, בתור שכן חדש יכל לבקש בצורה יפה אם אפשר להתחשב ולמצוא הסדר.
אם הוא שכן חדש, הוא ידע כנראה מראש שיש בריכה בבניין והוא זה שצריך להתאים את עצמו לבניין ולא לגרום לכל הבניין להתאים את עצמו אליו.
יש דרכים לעשות את זה, ולתלות שלט ולהכתיב בשם אחרים זו לא הדרך.
אנונימית - הפתרון שהוא יעבור דירה או שלא יכפה את האמונה שלו , אין לו זכות להגיד לדיירים מה ללבוש
^^אני מסכימה שהוא עשה את זה לא נכון אבל ממשיכים לעשות לי מינוסים על זה שאמרתי שאפשר להגיע להסכם והמשיכו להתווכח איתי שמותר לה להתלבש איך שבא לה
פשוט הייתי מנסה במקופ להתלונן למשטרה על שלט (?) לנסות לדבר איתו
חח ממשיכים להגיד לי שהוא כופה עליה מה ללבוש אתם קוראים בכלל מה אני כותבת? איך זה שהוא יעבור דירה זה פתרון ריאלי מבחינתך
פשוט הייתי מנסה במקופ להתלונן למשטרה על שלט (?) לנסות לדבר איתו
חח ממשיכים להגיד לי שהוא כופה עליה מה ללבוש אתם קוראים בכלל מה אני כותבת? איך זה שהוא יעבור דירה זה פתרון ריאלי מבחינתך
למה אי אפשר לכבד?
בדיוק שיכבד את הזכות של הדיירים ללבוש מה שבא להם כמו שהם מכבדים את הזכות שלו ושלא יכפה עליהם
אנונימית
וואלה אם זה היה בבניין שלי כולן היו הולכות עם מחשוף בכוונה כדי להתנקם על הקללות והאיומים, זכותכן לעשות מה שבא לכן בבניין שלכם. זה שהם דיירים שם לא אומר שהם מכתיבים לאחרים איך להתנהג.
אם הוא מאיים פשוט וקל, להתלונן למשטרה.
אם הוא מאיים פשוט וקל, להתלונן למשטרה.
אנונימי
ודרך אגב יש גם הרבה לא דתיים שלא אוהבים לבוש זנותי מול הפרצוף
תמיד הורג אותי המשפט: "מה הבעיה לכבד"
לא בעיה לכבד, למה שאני לא אחליט לפתוח משטח תפילה מוסלמי בכותל ואז אגיד לכם מה הבעיה לכבד?
לא בעיה לכבד, למה שאני לא אחליט לפתוח משטח תפילה מוסלמי בכותל ואז אגיד לכם מה הבעיה לכבד?
אנונימי
נמאס כבר שכל החרדים במדינה הזו חושבים שמישהו חייב להם משהו. זה שבחרתם באורח חיים מסוים זה עניין שלכם ואף אחד לא צריך לסבול בגלל זה. לא טוב לו שאת לא צנועה? שיפתח בריכה לחרדים בלבד.
אנונימי
משום מה אחר כך אומרים שלא כל החרדים ככה. שמעתי כבר אינסוף סיפורים כאלה על חרדים.
אנונימית
למי שאומרים "מה הבעיה לכבד", ו"לבוש זנותי"- זו בריכה איך אמורים להתלבש שם?
לפי דעתי כדאי לדבר איתו ואולי אפשר באופן ידידותי להחליט לחלק את הבריכה לשעות (מעורב, רק נשים, רק גברים) בשביל שכולם יהנו. אבל מן הסתם שאם הבן אדם תוקף אז ישר ללכת למשטרה. וגם להתייעץ איתו זה פשוט יהיה נחמד מצדך לעשות אבל את בהחלט לא צריכה.. סתם ניסיון לסיים את העניין ברוח טובה.
לפי דעתי כדאי לדבר איתו ואולי אפשר באופן ידידותי להחליט לחלק את הבריכה לשעות (מעורב, רק נשים, רק גברים) בשביל שכולם יהנו. אבל מן הסתם שאם הבן אדם תוקף אז ישר ללכת למשטרה. וגם להתייעץ איתו זה פשוט יהיה נחמד מצדך לעשות אבל את בהחלט לא צריכה.. סתם ניסיון לסיים את העניין ברוח טובה.
למה שהם יתחשבו באנשים שרק עברו לבניין שלהם וכפו את עצמם על אחרים?
הם ליטרלי שמו שלט בבריכה בלי להעלות את זה בישיבת דיירים, לא העלו את זה לוועד בניין לא כלום, ליטרלי תלו שם את זה.
אם הם רוצים התחשבות שינסו בניין אחר בשכונה דתית.
הם ליטרלי שמו שלט בבריכה בלי להעלות את זה בישיבת דיירים, לא העלו את זה לוועד בניין לא כלום, ליטרלי תלו שם את זה.
אם הם רוצים התחשבות שינסו בניין אחר בשכונה דתית.
אנונימי
^^
מה הקשר? שיכבדו.. רואים שאתה פחדן במקומם הייתי מדביק לך כאפה לפנים.. אם היית עושה את זה לי
מה הקשר? שיכבדו.. רואים שאתה פחדן במקומם הייתי מדביק לך כאפה לפנים.. אם היית עושה את זה לי
פעם הבאה שהוא צועק עליכם תגידי לו "שמע, עד שעברתם, לפה לאף אחד לא היה בעיה עם לבוש חשוף בבריכה. זאת *בריכה* ציבורית, זה לא ג'ימבורי או בריכה עם כפייה דתית, זאת זכותי ללכת עם איזה בגד שאני רוצה בבריכה הזאת. אז אם יש לך בעיה עם הלבוש שלי, אז אל תבוא לבריכה הזאת, לך לאיזה בריכת שחייה דתית."
כמובן שאת גם יכולה ללכת להתלונן עליו במשטרה על הטרדה ועל איום כלפייך וכלפיי המשפחה שלך.
כמובן שאת גם יכולה ללכת להתלונן עליו במשטרה על הטרדה ועל איום כלפייך וכלפיי המשפחה שלך.
ל זאתי מהזה
זה היה בניין חילוני והם עברו לשם וישר תקפו. אם הם היו רוצים שיכבדו אותם הם היו צריכים לבקש. הם חדשים והם לא יכולים לכפות את הדת על כולם. אם הם היו מבקשים יפה היה אפשר להבין ולהתחשב בכיף- אבל זה לא המצב.
היא לא כופה על אף אחד את הגוף שלה- זו בריכה. מן הסתם היא תלך עם בגד ים...
זה היה בניין חילוני והם עברו לשם וישר תקפו. אם הם היו רוצים שיכבדו אותם הם היו צריכים לבקש. הם חדשים והם לא יכולים לכפות את הדת על כולם. אם הם היו מבקשים יפה היה אפשר להבין ולהתחשב בכיף- אבל זה לא המצב.
היא לא כופה על אף אחד את הגוף שלה- זו בריכה. מן הסתם היא תלך עם בגד ים...
זה פגיעה בזכויות של האדם.
תתקשרו למשטרה להתלונן עליו.
תתקשרו למשטרה להתלונן עליו.
^
זה לא פגיעה.. !!!!
זה לא פגיעה.. !!!!
כן זה כן, מכירה את "כח החשק" ?
ששת הזכויות הטבעיות של האדם.
ששת הזכויות הטבעיות של האדם.
^^ברור שזאת פגיעה!
הוא פוגעה בזכות שלה לחופש. זאת זכותה להתלבש איך שהיא רוצה בבניין שהוא חילוני ולא דתי, זה כולל גם את הבריכה, שאמורים להלבש שם בבגד ים ולא בחליפות וחצאיות
הוא פוגעה בזכות שלה לחופש. זאת זכותה להתלבש איך שהיא רוצה בבניין שהוא חילוני ולא דתי, זה כולל גם את הבריכה, שאמורים להלבש שם בבגד ים ולא בחליפות וחצאיות
ולבריכה הולכים עם בגד ים, לא עם מכנס וחולצה
מי שרוצה ללכת ככה זכותו המלאה, מי שלא גם זכותו!
מי שרוצה ללכת ככה זכותו המלאה, מי שלא גם זכותו!
תקבעו ימים או משהו
רק לי מוזר שיש להם בריכה בבניין?
ולשאלה: משטרה
ולשאלה: משטרה
כמו שיש לו זכות לחופש לדת יש לכם זכות לחופש מדת תתלוננו על זה למשטרה עלאק לכבד את הדיירים אתם גם דיירים לא? יופי אז שיכבד גם אותכם
אנונימית
שואל השאלה:
כי הוא לא יכול ואין לו זכות לכפות את האמונה שלו על אחרים ..
כי הוא לא יכול ואין לו זכות לכפות את האמונה שלו על אחרים ..
אנונימית
עזבו בא לך להתעלם ממנו ולהתלונן תהני
לא יקרה עם זה כלום וזה סתם מגעיל
כמו שאמרתי אני לא מצפה שתאמיני בזה או תשני משהו בהתנהגות ובשגרה שלך
אני רק אמרתי שאפשר להגיע לפתרון שזה לא יפריע לו ולא יפריע לך אז למה ללכת עם ראש בקיר
לא יקרה עם זה כלום וזה סתם מגעיל
כמו שאמרתי אני לא מצפה שתאמיני בזה או תשני משהו בהתנהגות ובשגרה שלך
אני רק אמרתי שאפשר להגיע לפתרון שזה לא יפריע לו ולא יפריע לך אז למה ללכת עם ראש בקיר
אני יודעת שאולי זה כפייה
דתית ואני לא מסכימה אם זה
אני דתייה ולעולם אני לא אכפה על מישהו את הדת שלי
של אמורה לבוא ממקום של רצון
וכל אחד צריך לעשות מה שהוא רוצה
ומה שהוא מרגיש לנכון
אל תיקחי את החוויה המחרידה הזאת לכל החיים יש אנשים דפוקים
אני מבינה שהוא רוצה לשמור כביכול על העניים שלו אבל זה כבר בעיה שהוא בחר להתמודד איתה
תתעלמו מימנו אם הוא ממשיך להציק ולהטריד
להתלונן למשטרה זה בניין של כולם הבעיה פה היא רק שלו
זכותך ללבוש מה שאת רק רוצה
דתית ואני לא מסכימה אם זה
אני דתייה ולעולם אני לא אכפה על מישהו את הדת שלי
של אמורה לבוא ממקום של רצון
וכל אחד צריך לעשות מה שהוא רוצה
ומה שהוא מרגיש לנכון
אל תיקחי את החוויה המחרידה הזאת לכל החיים יש אנשים דפוקים
אני מבינה שהוא רוצה לשמור כביכול על העניים שלו אבל זה כבר בעיה שהוא בחר להתמודד איתה
תתעלמו מימנו אם הוא ממשיך להציק ולהטריד
להתלונן למשטרה זה בניין של כולם הבעיה פה היא רק שלו
זכותך ללבוש מה שאת רק רוצה
הדתיים לדעתי מוותרים על הרבה דברים בחיים שלהם בשביל שלא תהיה כביכול כפייה דתית על חילונים. ולכן אם הבאנדם הזה רוצה לריב ולא לוותר על משהו כל כך לא חשוב.. לדעתי הוא לא דתי ב 100 אחוז ולא יכול לייצג דתיים. מה שהוא עשה זאת הטרדה ולא כפייה דתית. שימי פס ענק ותיכנסי איך שבא לך והוא יצטרך לוותר על להיכנס לבריכה כי זה ללא ספק זה מה שהוא אמור לעשות בתור דתי
"זאת לא כפייה דתית .
אתמגפה עליהם את הגוף שלך אם כבר .
אתם אלה שכופים עליהם חילוניות .
אתם לא מתחשבים באנשים דתיים .
גועל."
את מעוררת בי חלחלה.
אתמגפה עליהם את הגוף שלך אם כבר .
אתם אלה שכופים עליהם חילוניות .
אתם לא מתחשבים באנשים דתיים .
גועל."
את מעוררת בי חלחלה.
אנונימית
ממש מצטער אם זה פוגע במישהו,אבל הייתי פשוט עושה להם בכוונה עם מבוגר/ת אחראי/ת שלא ידרדר לאלימות.
מה הבעיה ? תלכי כמה שיותר חשוף הוא כבר יעזוב את הבניין לבד, למה להסתבך בכך דבר צריך לחשוב חכם
אנונימית
עד הקטע של האיומים היה בסדר
אני ממש לא אוהבת שאומרים לי איל להתלבש, ואני אומרת את זה בתור דתייה, אז אני ממש הייתי מתעצבנת ועושה דווקא
אם הוא היה מדבר יפה אולי היה אפשר לדבר על שעות
אני ממש לא אוהבת שאומרים לי איל להתלבש, ואני אומרת את זה בתור דתייה, אז אני ממש הייתי מתעצבנת ועושה דווקא
אם הוא היה מדבר יפה אולי היה אפשר לדבר על שעות
לפי הדת אסור בכלל להיות בבריכה גברים ונשים ביחד... רק בבריכה מופרדת. אז זה מטופש שהם מדברים על צניעות בזמן שהם בבריכה מעורבת.
אנונימית
לא כל הדתיים הולכים לבריכה מופרדת ויכול להיות שהכוונה שלו זה מופרד
אנונימית
וואי וואי יש לכם בריכה בבניין יא טחונים ובקשר לשאלה לא נראלי שהוא יכול לעשות את זה
אנונימי
וואו הוא נשמע בן אדם הזוי
אבל אל תכלילו את כל הדתיים
רובם ממש לא ככה
אבל אל תכלילו את כל הדתיים
רובם ממש לא ככה
אנונימית
אתם צריכים להקצות שעות לרחצה נפרדת
פשוט תעשו זמנים ככה תתחלקו
זמנים לרחצה נפרדת וזמנים מעורב
זמנים לרחצה נפרדת וזמנים מעורב
כפייה דתית בבניין חילוני? חזק חח הייתי הולכת עם ביקיני בבניין רק כדי לפגוש אותו
אנונימית
^^ למה שהם יעשו את זה אם הבניין חילוני ? ואם מישהו רוצה להכנס באותו זמן ?
השכן הדתי צודק. עליכם להיכנס לבריכה עם חולצות ארוכות, חליפות ואף עם כובעים. כ"כ קשה לכם לכבד, אה? קצת כבוד, קצת. משה אמת ותורתו אמת.
^ ^ גם עם בורקה ?
אז תכבדי
אנונימי
קודם כל זה בכלל לא לעניין אבל לא צריך תגובות פה של דת זה דפקה והכל
לא צריך להכליל דבר שלם ולזלזל אז שחררו
זה שזה לא בסדר ברור שזה לא בסדר ויש דרכים לפתור את זה כמו להתקשר לגורמים מעליו וזהו מה הבעיה
לא צריך להכליל דבר שלם ולזלזל אז שחררו
זה שזה לא בסדר ברור שזה לא בסדר ויש דרכים לפתור את זה כמו להתקשר לגורמים מעליו וזהו מה הבעיה
^^^^^ לא מגיע להם כבוד, כבוד זו פריבילגיה. אם יבוא מדען חרדי להרצות לי על הפיזיקה של אלקטרוניקה הטרומבנית, תאמין לי שאני (אם הייתי אישה כמובן) הייתי מכבד אותו.
אבל סתם ככה? מה הוא עשה שמגיע לו כבוד? כלום ושום דבר.
אבל סתם ככה? מה הוא עשה שמגיע לו כבוד? כלום ושום דבר.
אנונימי
תלכו למשטרה
תפנו למשטרה
^^כבוד ללומדי התורה זה אלף בית. מי שלא מכבד אנשים שעמלים על התורה סופו בגיהנום. עליהם העולם עומד! לכן צריך לעשות כל מה שהם מבקשים. גם אם זה "הזוי" בעינייך. לגמרי יש להם את הפריבילגיה הזאת
^יהוה לא קיים, תבכה.
אנונימי
לכל בן אדם בעולם צריך שיכבדו אותו בן אם הוא חרדי , דתי וחילוני . אם הוא מבקש בצורה יפה ומכבדת שיכולים לעשות השתדלות רצוי לעשות . כמו שאת/ה תבקשי משהו לרצונך מהכלל ותרצ/י שיכבדו אותך .
אנונימי
^^הוה מלכי, יהוה מושיעי!
יחי מלך המשיח.
אדוני הוא האלוהים.
תתפוצצו.
יחי מלך המשיח.
אדוני הוא האלוהים.
תתפוצצו.
^^אנונימי, למה כולם צריכים להתאים את עצמם לחרדים? הם חיים במדינה בה הרוב חילוני/מסורתי, לא טוב להם איתנו? שיחפשו מדינה אחרת בה כולם מתנהגים כמוהם.
אנונימי
^ לא נראה לי ששאלנו אותך מי קיים ומי לא . שב בלול . אהבל
אנונימי
זה שיש לו כיפה לא אומר שהוא נאמן לדבר ה' ולתורה
^ לא צריך להתאים את עצמם לחרדים. צריך לכבד אנשים . כבוד בסיסי ולא מעבר .
אנונימי
וואלה יופי, אני עולה מאמריקה אני יכול לדרוש שידברו לידי רק באנגלית כי לא נעים לי לשמוע שפה זרה? אני צמחוני, אני יכול ללכת למסעדה ולדרוש שלא יאכלו לידי בשר? חוצפה.
אנונימי
אולי כדאי לברר מי הרב שלו ולדבר עם הרב
פשוט לרב יש הרבה יותר השפעה עליו מרוב האנשים והוא יוכל להבהיר לו שהתורה אוסרת לעשות את מה שהוא עושה וככה הוא יהיה חייב להפסיק
פשוט לרב יש הרבה יותר השפעה עליו מרוב האנשים והוא יוכל להבהיר לו שהתורה אוסרת לעשות את מה שהוא עושה וככה הוא יהיה חייב להפסיק
^^^^איך אתה מדבר. כל מי שחובש כיפה לראשו הרי הוא צדיק יסוד עולם ואין לערער אחריו.
אנונימי, כבוד בסיסי זה לא להשפיל אדם, לא לפגוע בו, לכבד את המרחב האישי שלו, אבל לבוש? בעיה שלו שזה מפריע לו.
אנונימי
^ זה ממש לא אותו הדבר !
אנונימי
במבה 4 אתה טרול, נראה לי אתה בכלל אתאיסט.
אנונימי
^ ברור שלא צריך להשפיל שום אדם ולדבר בצורה לא נעימה . אפשר לכבד ולא יקרה כלום לעשות השתדלות .
אנונימי
שיעשו שעה אחת שלהם שמתלבשים צנוע
^^^תפסיק עם הלשון הרע ושנאת החינם. אתה מאט את בואו של משיח צדקנו
תפנו למשטרה
אדם מריר כמוהו צריך ללמוד לקח
אדם מריר כמוהו צריך ללמוד לקח
^^^
רעיון נהדר. מצטרף להיות ראשון המקימים (לא בשביל הכסף כמובן)
רעיון נהדר. מצטרף להיות ראשון המקימים (לא בשביל הכסף כמובן)
אנונימי ^ מאחל לך שאלוהים יתן לך שכל ובינה . גועל נפש שזה הדיבור פה תת רמה שלא יואלמן . מה זה מדינה בשבילהם ומה זה הדיבור הזה . הם בן אדם בדיוק כמוך ואין לך שום זכות לדבר ככה . תתבייש !
אנונימי
1. דברתי יפה מאוד.
2. הם לא בני אדם כמוני, אני לא דורש מנשים בבריכה להתלבש לפי איך שמתאים לי, הם כן.
3. יש לי זכות לדבר ככה.
2. הם לא בני אדם כמוני, אני לא דורש מנשים בבריכה להתלבש לפי איך שמתאים לי, הם כן.
3. יש לי זכות לדבר ככה.
אנונימי
שואל השאלה:
זה הפואנטה שיכבד את האנשים בבניין ולא יכפה עליהם את האמונה שלו , וכנראה נתעלם ממנו ואם זה יחמיר נפנה למשטרה
זה הפואנטה שיכבד את האנשים בבניין ולא יכפה עליהם את האמונה שלו , וכנראה נתעלם ממנו ואם זה יחמיר נפנה למשטרה
אנונימית
בשביל עניינים כאלה יש ועד בית.
^וואי זה כבר יהיה צעד ממש מדהים!
אשריכם ישראל שהולכים בדרך האבות והאימהות הקדושות
אשריכם ישראל שהולכים בדרך האבות והאימהות הקדושות
את יכולה לעשות אולי השתדלות קטנה ולכבד את הבן אדם הזה . אבל בהחלט הוא לא צריך להגיד מילים כאלו . אם תוכלי לכבד זה יעזור.
אנונימי
שואל השאלה:
שיגיע עצרתי אותו ? לא מבינה איך זה אמור להשפיע עליי או על דיירים אחרים ?
שיגיע עצרתי אותו ? לא מבינה איך זה אמור להשפיע עליי או על דיירים אחרים ?
אנונימית
אנונימי ^ בוא אני אענה לך .
1.לא דיברת יפה.
2. קודם כל אם איך שאתה דיברת ככה סימן שאתה לא בן אדם בוא אני אחדש לך משהו . כמו שאתה תבקש משהו ממישהו ותצפה שהוא יכבד אותך אז גם הוא ביקש ( וזה לא משנה בין חרדי , דתי וחילוני) כמובן שלא צריך לדבר לא יפה ובצורה לא נעימה אבל אפשר בהחלט לכבד בקשה של מישהו שחשובה לו ולא לעשות לא דווקא .
חבל שככה אנשים מתנהגים שלפני שנייה היה יום כיפור .
1.לא דיברת יפה.
2. קודם כל אם איך שאתה דיברת ככה סימן שאתה לא בן אדם בוא אני אחדש לך משהו . כמו שאתה תבקש משהו ממישהו ותצפה שהוא יכבד אותך אז גם הוא ביקש ( וזה לא משנה בין חרדי , דתי וחילוני) כמובן שלא צריך לדבר לא יפה ובצורה לא נעימה אבל אפשר בהחלט לכבד בקשה של מישהו שחשובה לו ולא לעשות לא דווקא .
חבל שככה אנשים מתנהגים שלפני שנייה היה יום כיפור .
אנונימי
כפייה דתית מסריחה - לא לוותר לעשות דווקא עד שילמד לכבד אחרים
שיעברו לבני ברק מה הם מצפים כשהם עוברים למקום חילוני
תשמעי אני אדם דתי
אם זה בשבתות וחגים שהוא אמר לך אז הוא יוצא זבל כי הוא כופה עלייך להיות דתייה.
וזה לא בא מרצונך.
אני לא יודע אם הוא ביקש או לא להיות בבריכה או שביקש שלא תעשו רעש כי בשבת נחים.
אני יכול להבין אותו מבחינה דתית, אבל לכפות עלייך להיות דתייה מבלי רצונך זאת עבירה
אם זה בשבתות וחגים שהוא אמר לך אז הוא יוצא זבל כי הוא כופה עלייך להיות דתייה.
וזה לא בא מרצונך.
אני לא יודע אם הוא ביקש או לא להיות בבריכה או שביקש שלא תעשו רעש כי בשבת נחים.
אני יכול להבין אותו מבחינה דתית, אבל לכפות עלייך להיות דתייה מבלי רצונך זאת עבירה
למה לא לפנות... שיישמעו מכם קודם... חוץ מזה אין חוק קשור נראלי לזה אין לו כוח עליכם
תקשיבו יאללה מה קרה ? כולה ביקש שתתלבשו צנוע
אנונימי
אם המצב כל כך גרוע ואז כן משטרה
כל הכבוד לאבא שלך. ולכל העלוקות בתגובות "מה הבעיה לכבד" זה ממש לא קשור לכבוד. אף אחד לא צריך להגביל אף אחד בשביל הדת הזאת. חלאס כבר זה באמת בלתי נסבל
זאת בריכה ציבורית לכלל הביניין
לך יש זכות להיות בה בדיוק כמוהו
את לא עירומה, את מלבשת כחוק
לך יש זכות להיות בה בדיוק כמוהו
את לא עירומה, את מלבשת כחוק
תיכנסי לבריכה עם ביקיני וחוטיני. שימי עליו פס.
הדת באמת דופקת הכל. הדת דופקת לאדם את השכל הישר. הדת הזאת צריכה להיכחד
דת דופקת את השכל הישר, תפני למשטרה, לכול האלה שאמרו מה הבעיה לכבד טוסו לאיראן ותבטלו אזרחות ישראלית, אני מוכן לשלם על כרטיס טיסה לכיוון אחד
אנונימי
הנה התחלנו עם האכלו ושתו לי
בן אדם רוצה להנות בבריכה בבניין שלו אז לא בא לו לראות תחת של בנות מתבגרות
ויש פתרון פשוט שלא החלקתם על השכל לא הוא ולא כל הבניין
תתחלקו בשעות הבריכה וזהו
בן אדם רוצה להנות בבריכה בבניין שלו אז לא בא לו לראות תחת של בנות מתבגרות
ויש פתרון פשוט שלא החלקתם על השכל לא הוא ולא כל הבניין
תתחלקו בשעות הבריכה וזהו
אנונימי
^ צודק
בבריכה עוד איך שהוא מילא אבל היום בכל מקום בחורות הולכות כמו אתם יודעים מה
^^^ הנה התחלנו? הוא התחיל עם האכלו לי שתו לי אם כבר, די תפסיקו לדחוף את הדת הפרימיטיבת שלכם בכל חור, זה באמת נמאס
אנונימי
tomioka giyuu, בטח שהיא חייב לעשות מה שצוה מלך עולם.... אז אם מישהו שם פס על החוקים של מלך העולם - שישא בהשלכות של זה.
אנונימי
גרי המבורגרי בהמבורגרי, מה עם זה שקודם שנמצא בתוך עולם של הקב"ה? לפני שזה בית שלה או של השכן.
אנונימי
תעדכני מה אתם עושים בסוף
אנונימית
white angie, כן? צלך עולם צריך שמשיהו ישאר את החוקים שלו ואם לא- אין לחוקים שלו תוקף?
מה זה השטויות האלה?
מה זה השטויות האלה?
אנונימי
"ובתחנת אוטובוס זה תחנה של כולם אז תתחילי להתלבש צנוע בגלל אחרים?"
- בכל מקום, ולא סתם בגלל אחרים, אלא קודם כל כי ככה רוצה מי שברא את העולם.
- בכל מקום, ולא סתם בגלל אחרים, אלא קודם כל כי ככה רוצה מי שברא את העולם.
אנונימי
"אוקי זה האמונה שלו איך זה קשור אליי ?"
- כי אם את יהודיה - זאת אמרוה להיות גם אמונה שלך, זה לא שהוא המציא אמנוה משלו, תורה - זה משהו שהקב"ה מסר בנוכחות של כל עם ישראל.
- כי אם את יהודיה - זאת אמרוה להיות גם אמונה שלך, זה לא שהוא המציא אמנוה משלו, תורה - זה משהו שהקב"ה מסר בנוכחות של כל עם ישראל.
אנונימי
"והוא זה שצריך להתאים את עצמו לבניין ולא לגרום לכל הבניין להתאים את עצמו אליו."
- כן? מי ששומע בקולו של מלך העולם אמור להתיאם תא עצמו למי שלא שומע בקולו של מלך העולם ולא מי שלא שומע בקולו של מלך העולם אמור להתאים את עצמו למלך עולם?
- כן? מי ששומע בקולו של מלך העולם אמור להתיאם תא עצמו למי שלא שומע בקולו של מלך העולם ולא מי שלא שומע בקולו של מלך העולם אמור להתאים את עצמו למלך עולם?
אנונימי
"בדיוק שיכבד את הזכות של הדיירים ללבוש מה שבא להם כמו שהם מכבדים את הזכות שלו ושלא יכפה עליהם"
- זכות ללבוש משהו שמלך עולם קבע שזתא לא זכות? במה בדיוק "מכבדים" את הזכות שלו?
- זכות ללבוש משהו שמלך עולם קבע שזתא לא זכות? במה בדיוק "מכבדים" את הזכות שלו?
אנונימי
" למה שאני לא אחליט לפתוח משטח תפילה מוסלמי בכותל ואז אגיד לכם מה הבעיה לכבד?"
- כי כותל המערבי שייך ליהודים, וגם הבניין שלו הוא יהודי...
- כי כותל המערבי שייך ליהודים, וגם הבניין שלו הוא יהודי...
אנונימי
"נמאס כבר שכל החרדים במדינה הזו חושבים שמישהו חייב להם משהו"
- אולי לנו אתם לא חייבם כלום, אבל למי שברא אתכם ונתן לכם את הכל - כן.
- אולי לנו אתם לא חייבם כלום, אבל למי שברא אתכם ונתן לכם את הכל - כן.
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אני בספק אם אתה מאמין שמה שיצא לך מהפה הגיוני
^^ אני בספק אם אתה מאמין שמה שיצא לך מהפה הגיוני
אנונימית
אם זה מגיע לרמה פלילית-להגיד תלונה, אני מציע לפתור את המחלוקת בשעות רוטציה- אתם מגיעים לבריכה בשעות שנוח לכם והוא מגיע בשעות שנוח שלו- לא מתערבבים. בכל מקרה אל תשכחי שכנראה זה גם לא נעים לו והוא גם רוצה להנוצ בתור דייר בבניין
"הוא לא יתחיל להשליט להם סדר ולהכתיב להם איך לחיות לפי הדת"
- העיקר שהמשטרה לפי דעתך כן אמרוה להשליט לו סדר ולהתכיב לו איך לחיות לפי החקוים של המדינה. מעניין למה, זה פשוט צביעות.
- העיקר שהמשטרה לפי דעתך כן אמרוה להשליט לו סדר ולהתכיב לו איך לחיות לפי החקוים של המדינה. מעניין למה, זה פשוט צביעות.
אנונימי
"זה פגיעה בזכויות של האדם."
ממתי חלק מזכויות האדם זה לא לשמור חוקים של מלך עולם?
ממתי חלק מזכויות האדם זה לא לשמור חוקים של מלך עולם?
אנונימי
lian._.skz, זאת לא בעיה שלו שהוא שומע בוקלו של מלך העולם, זאת בעיה של אנשים שעוברים על החוקים שלו.
אנונימי
"^אנונימי, למה כולם צריכים להתאים את עצמם לחרדים? הם חיים במדינה בה הרוב חילוני/מסורתי, לא טוב להם איתנו? שיחפשו מדינה אחרת בה כולם מתנהגים כמוהם."
- כי הקב"ה נתו לנו את הארץ הזאת ולא ארץ אחרת. הוא נתן לנו אוהת על מנת שנשמרו חוקיו, אז מי שעובר על החוקים שלו- הוא אמרו לחפש לא איפה הליות, למרות שזה אל אפשיר כי יהודים אמורים לשמרו את החקוים של ובכל מקום כי כל האץר של הקב"ה, אלב ארץ ישראל - היא אמרון שלו, ומי שחוטא בה, זאת חוצפה יורת גדולה ובעיה היא בו, אל במי שרוצה להשליט את החוקים שלו.
- כי הקב"ה נתו לנו את הארץ הזאת ולא ארץ אחרת. הוא נתן לנו אוהת על מנת שנשמרו חוקיו, אז מי שעובר על החוקים שלו- הוא אמרו לחפש לא איפה הליות, למרות שזה אל אפשיר כי יהודים אמורים לשמרו את החקוים של ובכל מקום כי כל האץר של הקב"ה, אלב ארץ ישראל - היא אמרון שלו, ומי שחוטא בה, זאת חוצפה יורת גדולה ובעיה היא בו, אל במי שרוצה להשליט את החוקים שלו.
אנונימי
מה זה העידוד הזה לחוטא בכוונה כדי לעצבן?
ואם מישהו היה מעודד לזוז בצפירה בכוונה כדי לעצבן את אלה שמאמינים בשואה?
ואם מישהו היה אומר ללכת בכוונה ללא מסיכות בתקופה שדרשו את זה כיד לעצבן את אלה שמאמינים בקורונה?
גם אז העידוד הזה היה עובר בשתיקה?
למה מכל אלה רק עידוד של מרד בחוקים לש מל העולם הוא לגיטימי?
ואם מישהו היה מעודד לזוז בצפירה בכוונה כדי לעצבן את אלה שמאמינים בשואה?
ואם מישהו היה אומר ללכת בכוונה ללא מסיכות בתקופה שדרשו את זה כיד לעצבן את אלה שמאמינים בקורונה?
גם אז העידוד הזה היה עובר בשתיקה?
למה מכל אלה רק עידוד של מרד בחוקים לש מל העולם הוא לגיטימי?
אנונימי
לא הבנתי מה הבעיה לעשות זמן גברים כאילו פעם פעמיים בשבוע של איזה שעה או שעתיים..? כאילו לא קשה למצוא פיתרון זה נשמע לי כמו ספאם השאלה הזאת
^^ אנונימי מבין כולנו אתה פה תשרף בגיהנום, אדם דוחה ומגעיל
אנונימי
^^^ רק מה שמבדיל בין האל לשאר הדברים שציינת זה שהייתה שואה, ויש קורונה ואין הוכחה שהאל קיים, זו אמונה בלבד. לא כל אדם מאמין באלוהים וצריך לקיים את המצוות. יש אנשים שלא מאמינים והם לא צריכים לקיים את המצוות ולא רוצים ואף אחד לא יכול להכריח אותם
אני לא דתי ועדיין חושב שזה לא הגיוני שבחורות הולכות כמו זונות ועוד אחרי זה מתפלאות שמטרידים אותן
^היא הולכת לבריכה, מה אתה רוצה שהיא תלבש? סווטשרט וטרנינג?
כתבתי, מילא בריכה אבל הן עושות את זה בכל מקום
^בנתיים היא כתבה שהיא בבריכה עם בגד ים, היא לא כתבה על איך שהיא מתלבשת ביום יום. מאיפה אתה יודעה, אולי ביום יום היא לא מתלבשת עם חולצת בטן ושורט שחושף חצי מהתחת
מי זה הן ^^
אלה שמתלבשות באופן זנותי
ולא רק בבריכה
ולא רק בבריכה
^את זה אני יכולה להבין, אבל היא דיברה על הבריכה, לא על הלבוש היום יומי שלה
^ הכל טוב?! מה גרוע בלתלות מודעה עם בקשה ללבוש צנוע?! יש חוסר דרך ארץ יש פה?!
אחת שהיא לא צנועה בבירכה מעורבת מחטיאה את הרבים וגורמת להם להפסיד את העולם הבא (והיא עצמה מאבדת את העולם הבא בגלל שלמחטאי הרבים אין חלק לעולם הבא). מי שאורמ להתבלש בצניעות גם גורם נזקים כאלה? להפך: הוא רוצה למנוע את הנזקים האלה.
אחת שהיא לא צנועה בבירכה מעורבת מחטיאה את הרבים וגורמת להם להפסיד את העולם הבא (והיא עצמה מאבדת את העולם הבא בגלל שלמחטאי הרבים אין חלק לעולם הבא). מי שאורמ להתבלש בצניעות גם גורם נזקים כאלה? להפך: הוא רוצה למנוע את הנזקים האלה.
אנונימי
"רק מה שמבדיל בין האל לשאר הדברים שציינת זה שהייתה שואה,"
- אם אנשים שאורמים אחרת
"ויש קורונה"
-מי אמר? יש הוכחות שזה שקר וסלוף, יש אתרים עם הרבה מידע בקשר לזה. חוץ מזה שאין הוכחה לאמיתות הנגיף שצעולם לא בודד.
"אין הוכחה שהאל קיים, זו אמונה בלבד"
- לא, זתא לא אמונה בלבד, זה ברור שבלעדיו כלום לא היה, כי אין מציאות בלי מקור, וכל עם ישרלא שמע אותו בשעת מתן תרוה ויש הרבה הוכחות.
".לא כל אדם מאמין באלוהים וצריך לקיים את המצוות"
- כל אדם נורמלי כן צריך להמאין, רק את השוטים אפשר לפטור כי אין להם מספיק דעת, אבל שאר האנשים לא, כי קיומו של אלוקים זה משהו שאמרו להיות ברור לכל מי שיצא מגדר שוטה, כמו שכתב הרב אלחנן ורסמן הי"ד בספרו "קובץ מאמרים ואגרות" (מאמר על אמונה). אז ברור שאדם שחי בתוך עולמו של מלך העולם חייב לשמור את מצוותיו.
" יש אנשים שלא מאמינים והם לא צריכים לקיים את המצוות ולא רוצים ואף אחד לא יכול להכריח"
- כבר עניתי על זה בפסקה קודמת. באותה מדיה, אני יכול להגיד שיש אנשים שלא מאמינים בקורונה (אני ביניהם), אז זה לא צריכים לקיים את המצוות של הדת הזאת, כמו למשל להכניס למרפאה עם מסיכה. למה אנשים שמאמינים בקורונה צריכיפ לכפות את הדת שלהם על אחרים? מי שלא מאמין בקורונה - לא צריך לכפות את זה עליו (ולא, להגיד "אתה לא חייב להאמין, אבל זה לא אומר שמותר לך לשאל שמותר חוקים של זה", כי למה שאני אשמור חוקים של משהו שאני לא מאמיו בו?). מכיר אנשים שאמרו לי "תאמין במה שאתה רוצה, אבל אל תגיד שאתה הולך בלי מסיכה". לבנות חילוניות משום מה לא אמרו להן "תאמיני במה שאתרוצה, אלב אל תגידי שאת הולכת לא צנוע".
- אם אנשים שאורמים אחרת
"ויש קורונה"
-מי אמר? יש הוכחות שזה שקר וסלוף, יש אתרים עם הרבה מידע בקשר לזה. חוץ מזה שאין הוכחה לאמיתות הנגיף שצעולם לא בודד.
"אין הוכחה שהאל קיים, זו אמונה בלבד"
- לא, זתא לא אמונה בלבד, זה ברור שבלעדיו כלום לא היה, כי אין מציאות בלי מקור, וכל עם ישרלא שמע אותו בשעת מתן תרוה ויש הרבה הוכחות.
".לא כל אדם מאמין באלוהים וצריך לקיים את המצוות"
- כל אדם נורמלי כן צריך להמאין, רק את השוטים אפשר לפטור כי אין להם מספיק דעת, אבל שאר האנשים לא, כי קיומו של אלוקים זה משהו שאמרו להיות ברור לכל מי שיצא מגדר שוטה, כמו שכתב הרב אלחנן ורסמן הי"ד בספרו "קובץ מאמרים ואגרות" (מאמר על אמונה). אז ברור שאדם שחי בתוך עולמו של מלך העולם חייב לשמור את מצוותיו.
" יש אנשים שלא מאמינים והם לא צריכים לקיים את המצוות ולא רוצים ואף אחד לא יכול להכריח"
- כבר עניתי על זה בפסקה קודמת. באותה מדיה, אני יכול להגיד שיש אנשים שלא מאמינים בקורונה (אני ביניהם), אז זה לא צריכים לקיים את המצוות של הדת הזאת, כמו למשל להכניס למרפאה עם מסיכה. למה אנשים שמאמינים בקורונה צריכיפ לכפות את הדת שלהם על אחרים? מי שלא מאמין בקורונה - לא צריך לכפות את זה עליו (ולא, להגיד "אתה לא חייב להאמין, אבל זה לא אומר שמותר לך לשאל שמותר חוקים של זה", כי למה שאני אשמור חוקים של משהו שאני לא מאמיו בו?). מכיר אנשים שאמרו לי "תאמין במה שאתה רוצה, אבל אל תגיד שאתה הולך בלי מסיכה". לבנות חילוניות משום מה לא אמרו להן "תאמיני במה שאתרוצה, אלב אל תגידי שאת הולכת לא צנוע".
אנונימי
^ זאת לא אמונה אישית שלנו, זה מה שאלקוים הנחיל לכ עם ישראל. בטח שזה משנה אם זה נכון או לא.
אם מכחיש שואה יגיד לך שהשואה - זאת אמונה שלכם (של היהודים), ובתרו מישהו שלא מאמין בזה, מורת לו להביע את דעותיו (שהיא שקר) - אתה תקבל את זה? אם לא, הוא יכול להגיד לך שאתה כופה את האמונות שלך על אחרים, וזה חוסר דרך ארץ לכפות את האמונות שלך על אחרים.
אם אתה בכל זאת לא תקבל את זה - למה שאני אקבל שאנשים נטילים ספק בעובדות אחרות? במידוח שזה הרבה יותר חשוב מהושאה, כי זה דברים שברומו של עולם, דברים שהעולם הבא שלנו תלוי בזה.
אם מכחיש שואה יגיד לך שהשואה - זאת אמונה שלכם (של היהודים), ובתרו מישהו שלא מאמין בזה, מורת לו להביע את דעותיו (שהיא שקר) - אתה תקבל את זה? אם לא, הוא יכול להגיד לך שאתה כופה את האמונות שלך על אחרים, וזה חוסר דרך ארץ לכפות את האמונות שלך על אחרים.
אם אתה בכל זאת לא תקבל את זה - למה שאני אקבל שאנשים נטילים ספק בעובדות אחרות? במידוח שזה הרבה יותר חשוב מהושאה, כי זה דברים שברומו של עולם, דברים שהעולם הבא שלנו תלוי בזה.
אנונימי
^כן?! אתה יודע כמה כפו עלינו במשך שנתיים את האמונה בקורונה? לא רק מסיכות, אלא חיסונים ועוד דברים שקשורים לשקר הקורונה. אז לשיטתך, גם אם מישהו לא מאמין בקורונה כי הוא "טיפש", - לכפות עליו להאמין בקורונה רק כי אתה מאמין בה, זה מיותר ולא מוסרי, לא?
ואם אתה חושב שפה חוסר אמונה בקורונה פגוע באחרים (שקר, כי הקורונה היא שקר, אבל נזרום)- אני אני כיול להגיד שלבוש צנעו פגוע באחרים כי זה גורם לאנשים שוראים את זה לאבד את העולם הבא.
ואם אתה חושב שפה חוסר אמונה בקורונה פגוע באחרים (שקר, כי הקורונה היא שקר, אבל נזרום)- אני אני כיול להגיד שלבוש צנעו פגוע באחרים כי זה גורם לאנשים שוראים את זה לאבד את העולם הבא.
אנונימי
מר אממ סווסטיקה חח, אני מניח שזה סרטון שאמור להוכיח את קיומי של אלוהים בעזרת דיבייט נגד אתאיסט, הפסקתי לראות כשהאתאיסט אמר שהעולם תמיד היה, הוא לא מבין מספיק על מדע והוא כנראה הראה את הצד שלו בצורה פחות משכנעת...
אנחנו עדיין בזה ?
^ אז אני אגיד לך שיש מספר מדינות (ישראל, ארה"ב, גרמניה ואלי עוד) ששאם הכחשת שואה אסורה על פי החוקר ויש על זה עונשים שכוללים מאסר וקנס כפסי. אז אם כבר, לדי דבריך, זה ממש חוצפה למנוע מאנשים חופשי הביטוי רק כי אנחנו מאמינים בשואה, לא? זה לא שהם עצמם מונעים מאיתנו להאמין בשואה.
ואם אנחנו מדברים על החוצפה - אז את חוצפה כל כך גדולה להכחיש תא קיומו של מי שברא אותך ונתן לך את הכל, זה שיא כפיות טובה.
מה זה "לא מוכח"?! לא מלא הוכחות, וזה ברור שהעולם לא היה נורצ לא בורא. אם תערר על הוכחות האלה, גם על שואה יש מה לערער. זה לא הופך את השואה למשהו שמוטל בספק, רק כי למכחישי שואה יש מה להגיד, כמו שקיומו של אלוקים הוא לא בספק, רק כי לכופרים יש טענות של שטויות והבל נגד קיומו.
אז אם אתה לא ממקבל את קיומו - אז אתה זה שבחי בבועה.
ואם אנחנו מדברים על החוצפה - אז את חוצפה כל כך גדולה להכחיש תא קיומו של מי שברא אותך ונתן לך את הכל, זה שיא כפיות טובה.
מה זה "לא מוכח"?! לא מלא הוכחות, וזה ברור שהעולם לא היה נורצ לא בורא. אם תערר על הוכחות האלה, גם על שואה יש מה לערער. זה לא הופך את השואה למשהו שמוטל בספק, רק כי למכחישי שואה יש מה להגיד, כמו שקיומו של אלוקים הוא לא בספק, רק כי לכופרים יש טענות של שטויות והבל נגד קיומו.
אז אם אתה לא ממקבל את קיומו - אז אתה זה שבחי בבועה.
אנונימי