4 תשובות
אולי יש מישהו מהמשפחה שלך שיכול לעזור לך?
אם את מרגישה שזה לא מעניין אותך אז תעברי מגמה
גם אצלי בכיתה יש רק 4 בנות והמורה לא מסביר הכי טוב אבל יש הרבה מדריכים שיכולים לעזור באינטרנט
שואל השאלה:
^^החומר מעניין אותי ואני לומדת בבית ולוקחת קורסים , הבעיה היא המורה והשעמום
אנונימית
לדעתי תעברי מגמה חבל שתסבלי שלוש שנים
חח גם אצלי זה בול ככה, אנחנו רק 4 בנות שם והמורה מסבירה גרוע, אבל אח שלי עוזר לי לפעמים.
יש לך קרוב משפחה או מישהו שאת מכירה שגם למד מדעי המחשב ויכול לעזור לך?