3 תשובות
אני הייתי הולך בגיל 12 כי זה היה המינימלי שם.
כן היה ממש מוזר לראות את כולם מתאמנים ואני הייתי קטן כזה שלא יודע מה הוא עושה עדיין אבל היו שם עוד כמה יותר גדולים שנתנו לי הרגשה טובה יותר.
היה שם אחד שנראלי היה בן איזה 17 בערך שהיינו נפגשים שם הרבה והוא היה עוזר לי וכאילו נותן מוטיבציה אפילו שהוא ראה שאני עושה משקלים שהוא עושה פי 4 מהם.
כן היה ממש מוזר לראות את כולם מתאמנים ואני הייתי קטן כזה שלא יודע מה הוא עושה עדיין אבל היו שם עוד כמה יותר גדולים שנתנו לי הרגשה טובה יותר.
היה שם אחד שנראלי היה בן איזה 17 בערך שהיינו נפגשים שם הרבה והוא היה עוזר לי וכאילו נותן מוטיבציה אפילו שהוא ראה שאני עושה משקלים שהוא עושה פי 4 מהם.
מפריע לנו כי אתם משתלטים על כל המכון!! תופסים לנו מכשירים ובאים בחבורות שלכל אחד יש 10 סטים! בגלל זה מסתכלים עליכם ככה
אנונימית
הכל בסדר, תמיד תחשבי ותדעי שהרוב התחילו מאיפה שאת התחלת..
אני לא צוחקת על ילדים שקטנים ממני שבאים כי גם אני הייתי ככה לפני שנתיים והכל בסדר ככה מתחילים
אני לא צוחקת על ילדים שקטנים ממני שבאים כי גם אני הייתי ככה לפני שנתיים והכל בסדר ככה מתחילים
באותו הנושא: