8 תשובות
דבר ראשון זה בסדר. דבר שני, רשמת שזה עוד שנה אז למה את בלחץ על זה עכשיו
זה בסדר
זה ממש בסדר
ברור שבסדר!
לגמרי בסדר
ואין לך מה לדאוג עכשיו הרי אמרת שזה שנה הבאה
ואין לך מה לדאוג עכשיו הרי אמרת שזה שנה הבאה
שואל השאלה:
כן אני מבינה שזה שנה הבאה פשוט בגלל שאני מתבגרת לפעמים קשה לי להגיד להורים שלי שאני רוצה משהו כזה שאף פעם לא ניסיתי אז אני לא יודעת כל כך, תודה רבה לכולם על התשובות
כן אני מבינה שזה שנה הבאה פשוט בגלל שאני מתבגרת לפעמים קשה לי להגיד להורים שלי שאני רוצה משהו כזה שאף פעם לא ניסיתי אז אני לא יודעת כל כך, תודה רבה לכולם על התשובות
מאוחד מדי? התכוונת מוקדם מדי?
זה ממש בסדר, אם נוח לך(:
זה ממש בסדר, אם נוח לך(:
בגיל 11 שמתי עקב בחתונה של אח שלי... לא רואה בזה בעיה
באותו הנושא: