7 תשובות
מסכימה איתך אבל אין מה לעשות חוץ מלנסות להכיר חברים
באמת תנסי להכיר,
תנסי להצטרף לשיחות עם להתקרב לילדים
בהצלחה
תנסי להצטרף לשיחות עם להתקרב לילדים
בהצלחה
אני באותו מצב שלך אבל הם דיי צודקים.. צריך לנסות להכיר למרות שזה לא קל
אולי זה לא קל אבל תנסי להכיר אנשים
שואל השאלה:
אני מנסה אבל זה פשוט לא הולך
אני מנסה אבל זה פשוט לא הולך
אנונימית
שואל השאלה:
גם איך אמורים להתחבר
גם איך אמורים להתחבר
אנונימית
זה באמת לא נעים גם אני לא מתחברת יותר מידי לאנשים בבית ספר שלי אבל לפעמים גם סתם מסתובבים עם אנשים ולא באמת חברים שלהם וזה בסדר כל עוד הם לא פוגעים בך ,ואני ממליצה לך לעזוב את הטלפון ולקרוא ספר זה יותר מלמד ונחמד ואולי יש עוד שקוראים ספרים ותוכלי להתחבר עליהם
באותו הנושא: