4 תשובות
אם אתה מרגיש לנכון -אז וודאי
גאה בך❤
גאה בך❤
בטח שכן זה קעקוע מהמם אבל תבחרי איך לבטא את עצמך איתו
יש כאלה שעושים פרפר נגיד
יש כאלה שעושים פרפר נגיד
ברור שכן אם זה מה שאתה מרגיש
זה הרצון שלך ולא הדעה שלנו מה שקובע
באותו הנושא: