8 תשובות
כבר אמורים לשלוח לך
תלוי,סיימת את המבחן עיוני והמעשי בהצלחה? וכמה זמן עבר מאז
גם אני צריכה שישלחו לי
איפה עשית?
אני עשיתי באמצע אוגוסט כבר ועדיין לא קיבלתי
אנונימית
לי שלחו משהו כזה כמו קורס דיגיטלי שאני צריכה בתכלס לעשות עד מחר וזה תנאי לקורס הפיזי.
שואל השאלה:
סיימתי את המבחן העיוני והמעשי ממזמן כבר בקיץ ועברתי
גם חברים שלי אבל לא שלחו לנו כלום בנתיים לגבי הראיון
אנונימית
אם לא עשית את כל פרחי מדא ועברת לא תקבלי תיאום לראיון,אפשר גם לכתוב למוקד מתנדבים במייל/להתקשר כדי לברר
כבר התחיל, יש את הקורס פרחי מדא
שואל השאלה:
אישה 5
עשיתי את פרחי מדא ועברתי
בגלל זה שאלתי מתי שולחים כי אני רואה שלאחרים התחילו לשלוח
אנונימית