6 תשובות
שואל השאלה:
אז מה להגיד לחברה שלי?
אני לפני כמה דקות דיברתי עם אמא שלה על הסרט אז לא נעים לי
אז מה להגיד לחברה שלי?
אני לפני כמה דקות דיברתי עם אמא שלה על הסרט אז לא נעים לי
אנונימית
עם אחות. את רוצה ללכת להקרנת הבכורה. תשימי את עצמך במקום הראשון, חברה שלך לא אמורה לכעוס עלייך. ומקסימום תגידי שאחותך הזמינה כבר כרטיסים
עם אחותך
תלכי עם אחותך
תלכי עם אחותך
תלכי עם אחותך
באותו הנושא: