59 תשובות
אני גם לא מבין מי הוא בכלל הן כלכך אובססיביות
לא רואה משו מיוחד בו
אני בן, אבל חייב להגיב לגבי מה שרשמת
ראיתי כתבות שעשו עליו וטיפה דברים שקשורים אליו והוא נשמע בןאדם מאוד חכם וטוב
כאילו יש מפורסמים שהם פשוט חרא של אנשים והוא באמת נשמע בןאדם טוב ואכפתי
הוא אנושי וקרוב למציאות
מסכימה לגמרי, כל אחד יכול לאהוב אותו וזה בסדר אבל עדיין לא מבינה את ההייפ המוגזם סביבו
לפי דעתי,הוא לא כזה חתיך אלב אחלה,והוא מצחיק לפי דעתי ,וגם אני שונאת את השירים שלו אבל בוא סן אדם מצחיק וראיתי מאל סרטונים שעשו עליו והוא דווקא נראה אחד המדהימים
לא יודעת, זה מזעזע, הוא מזעזע, הוא לא זמר מבחינתי אי אפשר לקרוא לו ככה והוא גם מכוער באקסטרים
שואל השאלה:
^בגלל זה כתוב בתגיות "אנשים שחושבים שיש להם כישרון שירה"
וואו זה תגית מדהימה
הוא מזעזע והשירים שלו מזעזעים
אנונימית
למה את באנונימי זה לא מביך בכלל להגיד את זה, להפך את צריכה להתפאר בזה שאת חושבת ככה
לא מעריצה שלו אבל מאוד אוהבת את איך שהוא שר והוא נשמע בן אדם מדהים, זה שיש בנות שאובססיביות אליו זה לא אומר שהוא צריך לסבול
^מחזקת רצח
מאיפה לך שהאישיות שלו נוראית? את מכירה אותו במציאות שככה את אומרת? אל תשפטי בן אדם על איך שהוא שר אם את לא אוהבת את איך שהוא שר אז תגידי שאת לא אוהבת אל תשפטי על האישיות שלו למה ישר להוריד לבן אדם לא הבנתי..
לא יודע עליו בתור בן אדם אבל מה שאני יודע זה שהוא לא שר טוב. ממש לא טוב
לא יודע
אבל כל אחד שיתאהב במי שרוצה
מה ההייט עליו לא הבנתי מה הוא עשה לכם, "אישיות מזעזעת" אתם בכלל מכירים אותו שקבעתם ככה?
לא מעריצה אותו אבל אני יכולה להבין בנות שכן אוהבות אותו
הוא מצחיק והוא בנאדם מהמם יש לו אופי טוב
והוא כן שר טוב
זה תלוי מאיזה עיניים אתה מסתכל עליו
אין לי קראש עליו
אבל הוא כריזמטי ומצחיק ומכבד בנות
אין לי קראש עליו אבל פשוט הוויב שלו וההתנהגות שלו (וגם השירים כמובן) ממש סבבה לעומת כל שאר הזמרים בישראל
אנונימית
נודרת השירים שלו פח לא מבינה על מה כל ההייפ עליו
אני איתךך
כי הוא כזה חמוד וצנוע ושר אבל בתכלס זה גם טרנד
מסכימה
ליטרלי הוצאת לי את המילים מהפה הן כלכך קרינגיות ומוזרות וקוראות לו "אח שלי הגדול" אחותי מה
והוא שר מזעזע ומכוער רצח סורי ביי
חושבות גם שהן איכות
שאלה מדהימה
הוא לא שר כזה יפה והוא לא מצחיק בשיט..
הקטע הזה שהוא עונה על דברים באינסטגרם חרוש ומציק נמאס לראות את זה זה היה מצחיק פעם פעמיים וזהו
יש זמרים הרבה יותר טובים ממנו
את האמת, יש פה מלא שיפוטיות אז אני שמה על אנונימי שלא תתקפו אותי כזה זה לא כזה נחמד אבל יש לו שיר שאני ממש אהבתי והוא מצחיק ויש לו את הפינת עצות וכל מיני דברים והוא מבין את זה והוא עונה על שאלות שאחרים לא מודעים עליהם והוא בן אדם מדהים, אם תלכו לראות את הכתבה שעשו עליו תבינו איזה אדם טוב הוא. חוץ מזה שהוא זמר שחקן או כל דבר אחר הוא בן אדם והוא מדהים.
אנונימית
גם אני לא מבינה למה מלא אובססיביות אליו אבל הוא שר יפה אל תגיד שלא!
ויש לו שירים ממש יפים
הוא נחמד ממש ומתייחס כל כך טוב למעריצים ולמעריכים
אני מסכימה איתך הכיסא שרצח את חצרוני
אני לא שמעתי בחיים את המוזיקה שלו, אבל לפי תגובות שהוא כותב, היחס שלו למעריצים או בכללי לאנשים הוא נשמע בן אדם מדהים
אנונימית
מה יש לו קול ממש יפה
מה הקטע שלכם לשנוא כל זמר ישראלי? שחררו כבר ותפסיקו לרדת על כל זמר שלא בא לכם בטוב
לא שומעת שירים שלו אבל אני מכירה אותו כשהוא היה שר בתקופת הצבא שלו ואם תרדי למטה באינסטגרם שלו תשמעי קאברים מהממים שהוא עשה
חוץ מזה הוא בן אדם ממש טוב, הוא מתייחס ככ יפה למעריצות שלו והוא בין היחידים בארץ שעם הרגליים על הקרקע אז למה שלא יאהבו אותו
כי הוא פשוט בן אדם טוב
אל תעז לדבר ככה על החתיך שלי!
אנונימית
הוא חתיך ברמות ומצחיק והוא באמת יודע איך להיןת במערכת יחסים נגיד איזה בן שאל אותו שאלה איך מסתדרים עם הבת זוג במחזור שהיא עצבנות הבן אדם יודע.
הןא אוברייטד רצח, סבבה שיאהבו את המראה שלו אבל אי אפשר להגיד שהוא זמר טוב, מצטער.
אז שאני אבין
אתן אוהבות בן אדם רק כי הוא נחמד כמו שגם ככה אמורים להיות?
המילים של השירים שלו יותר עזרו לי מכל תרופה אחרת.
אני מרגישה שהקול שלו זה לא קול כמו של כולם. שהוא שר מהלב, שבמילים האלה יש משמעות.
יש לו קול אמיתי, בלי כל החארטות שיש היום
יש לו נשמה מדהימה
לב טוב, הוא מכבד כל אחד.
יש לו כמה שירים שאני מתחברת אליהם ברמת הלא הגיוני שאני כבר חושבת שכתבו את זה עליי, לדוגמא;
כאב נעים, מכתב ללב, מאמי, משחק, לאהובי, מסובך, חדר מדרגות
שירים שנוגעים לי ללב כל פעם מחדש שאני שומעת את זה וזה אף פעם לא יימאס לי.

אני יכולה להגיד בתכלס? הוא היחיד שהציל אותי כשטבעתי. הרגשתי שלמרות שהוא לא מכיר אותי הא יודע מה אני עוברת והוא מבין אותי יותר טוב מכולם.
שלמרות שהוא אף פעם פיזית לא היה נפשית תמיד היה לשירים שלו את היכולת להיזכר ש "עדין לא סוף העולם" ושעוד אנשים עוברים את מה שאני עוברת.

אז כן. יש מה לאהוב בו
^^לא קשור היא פשוט כתבה שיש לו אישיות נוראית אז הן מגיבות לה גם על זה
הוא נולד מוסלמי והוא התגייר ונהיה יהודי שזה כבר מראה שהוא באמת חכם וגם כי הוא בן אדם שיורד לעם שזה מוסיף מאוד. הוא מאוד אנושי וגם מצחיק
מעלה סרטונים מצחיקים לטיקטוק על כל מיני שאלות של אנשים הוא קורעע
רוב הזמרים הם אנשים שחצנים וחשים ואבי אבורומי באמת נראה בן אדם מקסים יורד לעם אתה מרגיש כאילו הוא החבר שלך מהשכונה
קל לאהוב ולהתאהב בו ואני אומר את זה ואני אפילו לא מעריץ שלו
אני סתם צופה מהצד
אנונימי
ליטרלי לא יודעת
אתם בכלל לא מכירים אותו, הדבר היחידי שאני רואה את הסרטונים המצחיקים שלו
הוא ממש מצחיק ומחמיא לבנות בלי בטחון
מה אישיות מזעזעת? נסחפתם
כי הוא בן אדם מדהים.
הוא חתיך, שר יפה, מצחיק למה שלא יהיה להן קראש עליו
למה הלשון הרע הזה אם אין משהו טוב להגיד כדאי שתסתום מה קרה אתה מקנא ילד
הוא נהיה כמו הארי סטיילס של ישראל, יש לו מוסיקה טובה, יש לו לב טוב, ערכים, והוא חתיך אז זה מסביר את העניין, הוא גם מצחיק ואייקוני
נראלי שמובן למה
כןן וואי לא יודעת מה ההתלהבות סביבו
לא השוות עכשיו את הארי ל ל ל.... אבי...טפ
כן אני חושבת שהוא שר מחריד יש סמינרים ככ הרבה טובים ולא מוערכים
אגיד את האמת
לא מתה עליו ואני ממש לא יכולה לסבול את השירים שלו והוא גם לא שר יפה לדעתי
וזה שבנות אובססיביות אליו זה בכלל מפגר אבל בחירה שלהן והוא לא אשם
אבל הוא כן בן אדם טוב והוא גם די מצחיק
ראיתי כמה סרטונים שלו בטיקטוק
אבל עדיין ההייפ לא מוצדק לדעתי

עריכה: על מה המינוסים?
הוא פשוט כזה נסיךך וכובש כזהה!!
חתיך ברמות מצחיק ככ וגם יוצא להיות רציני ועמוק שצריך.
עם שמחת חיים ואנרגיותת קיצר הוא מ ו ש ל ם
אנונימית
אישיות נוראית? תגידי מי אתת את לא מכירה אותו בכלל את רק יודעת תשם שלו
אנונימית
הוא בן אדם בסה"כ טוב, הוא קצת פרווה מידי אבל אחלה בחור. זה בסך הכל בגלל שהוא "חביב בנות" כזה "זמר" אז זה קל אבל בעיקרון לא כל כך הרבה היו יוצאות איתו כמו שנראה לך
תגידו מה שאתם רוצים אבל הוא כן יודע לשיר
השירים שלו נורא יפים והיחס שלו למעריצים שלו מדהים וגם רואים עליו שהוא בן אדם טוב.

מה שכן, המעריצות שלו פסיכופטיות אמאלה הופכות אותו לאיזה אלוהים אני אמרתי שחשבתי שהוא הומו בהתחלה וכת שלמה יצאה עליי על זה שאני מורידה לו ושכדאי לי להיזהר להגיד עליו משהו רע אמאלה מי אתןןןןןן
אנונימית
הוא שר מדהים
אישיות נוראית אני לא חושבת שאת מספיק קרובה אליו בשביל לדעת את זה הבן אדם ראוי לזה והגיע למה שהוא היום בזכות עצמו אנשים מתאהבים בו בגלל שהוא לא מפלה את עצמו כי הוא מפורסם פתאום הוא חד וחלק בן אדם כל כל צנוע ממליצה לך להכיר יותר עליו בכתבות וכול
אנונימית
1. כי הוא נראה לא רע בכלל. אפשר להבין למה בנות נדלקות עליו.

2. הוא בנאשם עם עומק וזה לא דבר שקל למצוא בימינו. עצם העובדה שהוא גדל בבית מוסלמי להורים מוסלמים שחגגו חגים יהודיים רוב החיים שלהם, עד למצב שבו אבי החליט להפוך ליהודי (להתגייר) ולשמור שבת.. כשאמא שלו תומכת בו לאחר שאבא שלו נפטר... ועוזרת לו בכל הרצונות שלו להפוך ליהודי... זה משהו שלא תמצא בכל מקום.

3. הוא פשוט נשמע בנאדם טוב.

4. יש לו מוזיקה קליטה.

5. מה איכפת לך למען השד....
בן אדם מדהים , נראה טוב, שירים מעולים. לא רואה סיבה שלא להימשך
הוא פשוט בן עם מחשבות ודעות שבתור אישה זה כל כל מושך שהוא מבין ויודע ומנוסה, כאילו הוא יודע עם מה לעבוד